{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Hvilken kanin? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe ledt efter en dværgvædder, da jeg gerne vil have kanin igen efter kæresten og jeg er flyttet i en stor lejlighed med have til. Planen er at det skal være en fritgående kanin som har hele lejligheden som bur, og så kun skal være i buret om natten eller når vi ikke er hjemme, så vi undgår ødelagt gulvtæppe, ledninger og så videre. Den skal derfor også lære kun at bruge toilettet i buret.
Kaninen skal også stå meget model for mig, da jeg fotografere meget og bruger billederne til forskellige ting, og må derfor gerne se lidt lækker ud.

Jeg har nu to valgmuligheder, og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, da begge dele taler mig meget for.

Jeg kan hente en gratis dværgvædder pige på 1 år, i farven ??(billede er med) fra nogen der ikke kan have hende mere. Hun er ikke specielt tam, men frisk og frejdig.

Jeg kan også hente en gratis dværgvædder fra en af min mors veninder der har et stort opdræt. Det vil jo så være en unge, og nok en hvid blå øjet hun.


Ville i hente kaninen der har brug for et nyt hjem og lidt kærlighed, for at blive tam hvor det så nok tager en del længere tid at pottetræne og arbejde med eller ungen der er meget tam i forvejen og nok nem at pottetræne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken kanin?
  • #2   31. maj 2014 Det mente jeg også Isabel, men var ikke sikker på farven! smiley

    Jeg er splittet på begge de områder, for jeg vil gerne have en tam kanin. Jeg kan jo gøre den tam selvfølgelig, men det tager længere tid end ungen smiley


Kommentér på:
Hvilken kanin?

Annonce