{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken kanin?
  • #1   6. okt 2013 Jeg har selv en løve, som faktisk også har løveunger. Hun er den blideste kanin jeg nogensinde har haft! Kælen, blid, sød, rolig, kælen, men med gang i. Jeg kan virkelig anbefale dig løvehoveden! Min løve springer også med lethed en svær bane (ca. 45 cm.).

    Jeg har aldrig selv haft hermelin, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig smiley


  • #2   6. okt 2013 Jeg vil sige at du skal vælge en hermelin, fordi en løvehovedet skal børstes så den ikke for knuder i manken. Jeg kan også selv bedst lide hermeliner men det er dit valg:)

  • #3   6. okt 2013 Stine Karen W: Min løve kræver ingen pelspleje smiley

  • #4   6. okt 2013 Okay smiley
    Det var bare så hun vidste at der nogle der behøver smiley


  • #5   6. okt 2013 Selvfølgelig smiley

  • #6   6. okt 2013 Jeg er startet med en lille løve, men håber at få mig en hermelin på et tidspunkt. smiley Ellers skal jeg have en løve mere! Jeg har aldrig mødt en kanin, der var så tillidsfuld, som hende. Hun har ikke været agressiv på noget tidspunkt og har faktisk kun bidt mig én gang, fordi hun ikke opdagede, at min hånd ikke var græs. smiley

    Løvehoved kan anbefales!


  • #7   6. okt 2013 Jeg har selv en lille hermelin smiley
    De har lidt et ry for at være aggressive, men det skyldes at avlere har valgt at avle på dyr med et lidt iltert temperament( jeg er ikke ekspert, men tror det er noget i den retning). Hvis man bare finder en avler, der avler på gode dyr, og evt til kæl er de de dejligste kaniner, synes jeg! Selv fik jeg min hjem for et par uger siden, og han har været en smule utryg, men hans personlighed er virkelig begyndt at folde sig ud smiley
    Han er en lille kanin med en rigtig stor personlighed, så man skal nok lige overveje om man har tålmodigheden, og sådan smiley
    Jeg har meget lidt erfaring med løver, men jeg synes de to racer minder om hinanden i temperament.
    Ift. Spring tror jeg ikke der er nogle problemer. De er jo små racer, så de kommer nok ikke helt til tops( der findes jo undtagelser, men hvis man hopper for at komme helt højt op, bør man nok overveje en anden race), men jeg tror sagtens de kan hoppe. Jeg har også planer om at hoppe med min, når han bliver ældre smiley
    Stave-og kommafejl er gratis, skriver på mobil smiley


Kommentér på:
hvilken kanin?

Annonce