{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

kanin fra ude til inde??? {{forumTopicSubject}}

Imorgen modtager jeg en kanin som ellers skulle have været aflivet fordi hende som har den ikke gider den mere. Kaninen kommer uden bur osv. Den har indtil nu gået ude. Men sagen er den at jeg kun har et indendørs bur. Så vil jeg kunne flytte den fra at have gået ude til at komme ind nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin fra ude til inde???
  • #2   21. mar 2014 Den har nok stadig vinterpelsen, men det er altid nemmere at flytte en kanin fra ude til ind..

    Desuden nærmer vi os varmere grader, så den vil nok ikke have det største problem. Worst case, så begynder den nok bare at fælde når du tager den ind smiley


  • #3   21. mar 2014 Du kan evt stille den i et køligt rum, der ikke er varmet op at radiator, også luft ud når du er hjemme smiley

  • #4   22. mar 2014 Det kan du godt du skal bare måske stille den et lidt koldt sted i starten så en langsomt kan vænne sig til den nye temperatur men du må bare ik tage den ind og ud for så kan den meget nemt blive meget syg smiley :) smiley smiley

  • #5   22. mar 2014 nu er kaninen kommet og også komme ind . Det gik heldigvis ganske problem frit og den virker meget tilfreds. Nu mangler jeg bare nogle som kunne tænke sig at overtagen den og give det et godt sted at bo smiley

    profilbillede
  • #6   23. mar 2014 Vil du ik ha den

  • #7   23. mar 2014 jo men det kan jeg desværre ikke da min hund har en alt alt for stor byttedrift mod kaniner. Så det dur ikke da den ikke vil kunne gå løs her inde... Derfor vil jeg meget gerne finde et andet og godt hjem til dem.

  • #9   23. mar 2014 Stald Rabbit Sweetie: Jamen bliv du bare vred. Men vær opmærksom på at det måske var en ide at kende til situationen inden du antager du ved en masse. Jeg skal ikke have kanin og det har ikke været meningen at jeg skal det. Jeg lovede en af mine kolleger og hente den her kanin og finde et god hjem til den da den stod til aflivning hvis den ikke blev afhentet. Og det synes jeg var synd og en sød og sund kanin. Jeg har stor erfaring med at finde nye hjem til uønskede dyr og er bl.a. tilknyttet dyrenes beskyttelse og pindsvinenes venner (hvis det skulle være et pindsvin i nød) og jeg har desuden været plejefamilie for græske gadehunde.
    I årenes køb har jeg videreformidlet kaniner, marsvin, mus, rotter, kyllinger, hunde, kattekillinger osv. Det er et alternativ til at folk afliver deres sunde og raske dyr fordi de ikke gider have dem mere. Her har jeg mulighed for at give dem en chance mere. Jeg håber da meget dette kan nuancere dit syn på sagen lidt. Det er ikke os alle som er uansvarlige og køber og smider dyr væk for sjov.

    Her er et billede af et af de pindsvin jeg har reddet og sat tilbage i naturen igen


    profilbillede
  • #11   23. mar 2014 helt okay - der er også mange som ikke tænker det ordenligt igennem inden de anskaffer sig et dyr - desværre...

Kommentér på:
kanin fra ude til inde???

Annonce