1 etage, eller to? Rampe (Marsvin) {{forumTopicSubject}}
Hey med jer..
Jeg skal snart have marsvin igen, og de skal gå i mit super lækre bur, som mit gamle marsvin også gik i.. Han gik dog kun i den øverste del, da der boede en hamster i bunden.
Men mit spørgsmål er, tror I at de ville kunne finde ud af, at bruge rampen ned i den nederste etage, eller skal jeg bare lukke hullet af, og så lade dem bo øverst..
Jeg har tænkt mig at sætte noget rundt om rampen(erne) da det er tråd, så ikke de sidder fast med deres små fødder.. Buret er designet til rotter nemlig. Men det er virkelig godt til marsvin, min gamle hyggede sig virkelig, fordi han kunne se det hele deroppe fra, og havde så meget plads at popcorne rundt på..
Det er et bur magen til det på billedet. Men jeg tror at de har manipuleret rotterne ind i, for det ser småt ud på billedet, men det er faktisk rigtig stort i virkeligheden..
jan 2014
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 24 Svar: 320
Det ser rigtig fint ud!
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 13 Gnavere: 8 Emner: 9 Svar: 104
aug 2013
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 4 Emner: 1 Svar: 5
Mange tak Frederikke.. Jeg mistede mit sidste svin sidste forår, og havde egentligt bestemt mig for, ikke at få marsvin igen. Men jeg kan simpelthen ikke leve uden de små søde dyr.. Jeg har haft marsvin non stop i mange mange år, så når man pludselig ikke har flere, så er der bare tomt.. Ikke flere squick eller popcorning..
Så jeg glæder mig rigtig meget
aug 2013
Og dine marsvin, hvor gamle er de blevet? For nogle siger de kun bliver omkring 2-3 år, og andre siger de bliver helt op til 5-7 år, håber da på det sidste, for hvis det er det første der er det rigtige, så er det desværre snart tid til at Teddy forlader os måske så.
nov 2010
Øv det er da trist at din hund døde ): .. Jeg er sikker på, at dine marsvin bliver glade når du kommer hjem :D!!
Altså, jeg har haft problemer med skørbug, hvilket jeg ikke har kunnet forstå, for de har altid fået dækket deres C vitamin behov, så mange af dem er ikke blevet mere end 3 år ca. Men jeg har haft to der blev 7 :).
Så længe de trives, og har det godt, så bliver de 4+ ..
Deres gennemsnitsalder har så længe jeg ved, ligget på 4 år..
SÅ bare tag det helt roligt. Så længe Teddy er glad og rask, så skal han nok blive gammel..
aug 2013
aug 2013
nov 2010
Godt at de kan enes, og har det godt sammen!
Hvor er det godt at høre..
Mit sidste svin, gik ved siden af mit røde svin, som mistede sin bror til skørbug, men det røde svin var simpelthen så underlig. Den hyperventilerede og flippede helt ud når man kiggede på den.. Den prøvede at æde Svin, selvom der var et hegn ved siden af.. Tror ikke han var helt rask, så vi blev enige om, at det var bedst at han fik fred. Det ville ikke have hjulpet at give ham væk, der var sket et eller andet i hans hoved tror jeg :/.
Men så Svin gik alene i et år, indtil sidste forår, hvor han desværre fik kræft, og tidligere ejer havde klippet hans kløer for langt ned, da jeg skulle hente ham, så han fik krogede ømme poter.. Tror han har haft snoede negle, så de klippede dem helt ned.. Stakkels dyr.. I hvert fald, så var han et glad alene svin.. Så det kan godt gå, men det er sjældent at det kan..
Jeg skal også have to når jeg skal have svin igen.. Det er sikkert og vidst..
aug 2013
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
aug 2013
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
aug 2013
1 etage, eller to? Rampe (Marsvin)