{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

2 eller 3 etage bur? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne give min kanin et større bur, så har overvejet at købe et 2 eller 3 etagers, så det fylder opad i stedet for at det tager mere gulvplads smiley
Men jeg er nu kommet i tvivl om det skal være et 2 eller 3 etager. Hun bruger kattebakke inde i sit bur, tror i godt hun stadig ville kunne finde ud af at bruge bakken, selvom hun har 3 etager og kun 1 bakke?
Derudover er jeg også i tvivl om hun overhovedet ville bruge den 3. etage, eller om den bare ville være frås?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 eller 3 etage bur?
  • #1   20. jul 2013 Hvis hun nu ligger på fx. øverste etage og bakken står på den mellemste, så tror jeg ikke rigtig at hun vil løbe ned, når hun kan mærke at hun skal besørge. Jeg havde et to etagers bur til min kanin, og så en voliere hvor det stod i, og når han skulle besørge, mens han var udenfor, så gjorde han det bare i et hjørne, som han havde "valgt". Tror at hvis du sætter et toilet på hver etage vil det problem være løst smiley
    Jeg tror godt at hun vil bruge den 3. etage, det vil sikkert være lækkert for hende, med alt den plads smiley
    Held og lykke med det.

• #3   20. jul 2013 Hvis det bur du tænker på at købe er det inde fra dyreriget, så vil jeg allerførst se om hun overhovedet kan løbe igennem mellemgangene. De er ikke særligt store. Tror ikke engang at min lillesøsters kanin, en løvehoved, kan komme igennem der uden at føle ubehag. Har selv et to-etagers, hvor jeg har blokeret hullet, for at lave to seperate bure, da jeg har angora og de alligevel ikke kan komme igennem hullet.

Dog er det altid rart at have flere bure. Så er det også lettere at overtale mor eller far om at få flere kaniner. smiley

• #4   20. jul 2013 Mange tak for svar! smiley .. Hun bor også i min lejlighed, hvor hun løber frit, dog ikke altid, da jeg ikke helt stoler på hende. Men synes hun skulle have lidt mere plads når hun var i buret. Ville være træt af at hun skulle have 3 kattebakker i buret smiley .

Amee: Jeg er flyttet hjemmefra, så det er kun kæresten der skal overtales smiley .. Men selvom det kunne være hyggeligt, så tror jeg ikke mange kaniner inde i en lejlighed er en super god ide smiley

• #5   20. jul 2013 Det kan du så have ret i. Dog er 3 kaniner ikke meget. smiley Jeg har 8 kaniner (indtil videre) og en papegøje. Det har min kæreste ikke sagt noget i mod. smiley

• #6   21. jul 2013 8 kaniner indenfor? smiley ..

Jeg tænker at når hun løber frit i lejligheden, men stadig går i sit bur for at gå på toilet. Så kan hun vel også finde ud af at skifte etage når hun skal på toilet? hvis i forstår? smiley

• #7   21. jul 2013 Julie G: Jo, hvis hun kan det, er jeg næsten sikker på, at hun godt kan finde ud af at skifte etage smiley

• #8   22. jul 2013 Nej nej, ikke 8 kaniner indenfor, men 8 kaniner i en ungdomsbolig med en lille terasse. ^^ Der står mine kaniner smiley Dog er 7 af dem 3 uger gamle baby angorakaniner. XD

Kommentér på:
2 eller 3 etage bur?

Annonce