{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

3 marsvin i 2 etagers bur {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Da jeg lige fornyligt har købt mig to søde marsvin, og fik et bur med, men synes ikke det bur er stort nok til de to. overvejer derfor at købe et to eller tre etagers bur til dem, men så tænkte jeg om jeg ikke skulle tage endnu et marsvin ind i flokken, da jeg kan se at der er mange enlige marsvin, og det er synd..

Men så er spørgsmålet så, om i synes det bliver for mange marsvin i et to etagers bur, eller om jeg skal have et tre etagers bur..

- og om det ville være dumt at bringe en tredje ind, da de to herrer jeg har nu er brødre, og har gået sammen lige siden de var unger ( et års tid )

mvh Sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 marsvin i 2 etagers bur
  • #2   7. aug 2014 Jeg går ud fra at målene pr. bur minimum hedder 100x50, der synes jeg sagtens du kan have 3 i et 2-etagers bur.

    Angående et 3 marsvin, ville jeg kun gøre det hvis det var en unge, så der er naturlig rangorden.


  • #3   8. aug 2014 zooplus har en del

  • #4   8. aug 2014 Du kan sagtens nøjes med et 2 etagers bur hvis du vil. Der er plads nok til 2 og 3 marsvin i det. Men det er hvad du selv synes.

    Om du skal anskaffe et marsvin mere er også op til dig selv. Men du skal være obs på du kan risikere dem der går sammen nu måske ikke kan med en nye og heller ikke med hinanden bagefter.

    Men hvis du vælger en lille ny, så vil jeg anbefale en på 4-8 uger da den så vil være mindre og yngre og dermed vil de 2 store du allerede har være dem som bestemmer. Og så er der en chance for det går godt frem for hvis du finder en han som er noget ældre.


Kommentér på:
3 marsvin i 2 etagers bur

Annonce