{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For sent at sterilisere?
  • #2   9. mar 2014 Jeg ville selv vurdere det. Vi her bag skærmen kan ikke.

Er hun i god stand?
    Virker hun ældre ?

Hvordan klarer hun det med motion og hvad med hendes styrke? Har hun svage muskler eller har hun fået god foder hele livet ? - Sådanne spørgsmål ville jeg stille mig selv.. smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #3   9. mar 2014 Min hunkanin var 4 år, og der var bestemt ingen problemer. Dyrlægen var heller ikke bange for at sterilisere hende.

Snak med en god dyrlæge, der har forstand på kaniner. smiley

• #4   9. mar 2014 Hun er lidt tynd i øjeblikket, så måske skal jeg vente, til hun har en bedre vægt smiley Jeg må høre min dyrlæge ad, hun mente det var ved at være sidste chance for operation på min 5½ årige han, det var derfor jeg tænkte, om det måske var for sent. Jeg har hørt, at det er en ret risikabel og svær operation nemlig..

• > Simse <

#5   9. mar 2014 Det er det kun for dyrlæger der ikke har erfaring og viden nok til det. smiley

• #6   9. mar 2014 Okay, må lige overveje det. Er det en dårlig idé at sætte hende sammen med min han, hvis hun ikke er steriliseret?

• #7   9. mar 2014 Det kan godt lykkedes. En kastrat og fertil hun. Men jeg ville ikke anbefale det... Men, Simone havde da Cecil og Gangster som kastrat og fertil et godt stykke tid smiley jeg ville sige, prøv dig frem. Er du sikker på hvad du laver, er du klar til at gribe ind uanset hvad der opstår - slåskampe, dyrlægeregninger osv? Så synes jeg du skal forsøge dig frem .:)

• > Simse <

#8   9. mar 2014 Ja Cecil var som sagt 4 år. Det tog lang tid før jeg tog mig sammen, og jeg er ked af at jeg ikke gjorde det noget før.

Man kan risikere at hunkaninen bliver meget hormonforstyrret og have svært ved at acceptere hannen, men du kan jo prøve og se hvordan det går. smiley

Kommentér på:
For sent at sterilisere?

Annonce