{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.165 visninger | Oprettet:

Heidi S
Heidi S
Tilmeldt:
7. okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kanin mere og mere uhygiejnisk :( {{forumTopicSubject}}

For 2 måneder siden overtog jeg min dejlige kanin Pjuske. den er en stuekanin og var vant til at løbe frit og var renlig...
Efter jeg adoptere Pjuske, går det fint.. Så går der et par uger og pludselig er han ikke renlig længere. pøller og tisser overalt.
Det i sig selv er rimelig irriterende eftersom han render frit i stuen til daglig.
Men nu er han også begyndt at vende sit "toilet" og kaste rundt med det.. det er faktisk ikke længere særlig lækkert at have min kanin.
Hvad kan skyldes denne opførsel?? Protest, kedsomhed eller??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin mere og mere uhygiejnisk :(
  • #1   25. nov 2013 Hej Heidi

    Det lyder som en kanin, der føler sig godt og grundigt tilpas smiley

    Det er jo ganske naturlig adfærd for dyrene at vende rundt i deres bure, og har din kanin fået det indtryk, at den ejer stuen - ja, så behandler den jo stuen som sit bur med hvad der dertil hører af urin og pøller smiley

    Selvfølgelig er det rigtig træls for dig og din familie, og måske skulle I overveje at afgrænse kaninens råderum til et areal, der enten kan hegnes inde eller dækkes ned med et tæppe, som så kan vaskes efter behov?


  • #2   25. nov 2013 Hej Heidi smiley Hvor gammel er Pjuske? Det lyder meget rigtigt som NøvlingKaniner siger men det kan også sagtens være fordi Pjuske er blevet kønsmoden og derfor nu er begyndt at afmærke sit territorium.

  • #3   26. nov 2013 Er han neutraliseret?:)

  • #4   27. nov 2013 føler lige med

  • Heidi S
    Heidi S Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   27. nov 2013 Han er 2 år og han er ikke neutraliseret.. er dette måske nødvendigt eller???


  • #6   29. nov 2013 Hej Heidi.
    Har haft præcis det samme med min pige ..
    Det er virkelig træls og man mister lidt lysten smiley
    Det jeg gjorde for at få min dejlige kanin "tilbage" var at begynde at give hende kattegrus da det ikke lugter hun er inden for, når kaninen har vænnet sig til at tisse i det, så køb en kanin kattebakke koster ca 50 kr.
    Hun er nu den dejligste kanin smiley
    Når hun er ude i stuen løber hun ud i kattens kattebakke og laver det kaniner gør ! Håber det kunne hjælpe . smiley


Kommentér på:
Kanin mere og mere uhygiejnisk :(

Annonce