{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.254 visninger | Oprettet:

Kanin toilet {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg håber virkelig nogle kan hjælp mig her inde.

Jeg har anskaffet mig et kanin toilet, til min lille alfred på 16 uger.
jeg har lagt hans små tisse pletter og små spejderhagl op i toilettet hvergang, så han kunne lugte sig til at jeg gerne ville have at han brugte toilettet og ikke hele buret.

men Alfred vil bruge hans toilet som seng, og hn har ikke lyst til at bruge toilettet.

spørgsmålet er så....

kan jeg få ham det lært, ved måske at anskaffe mig endnu et toilet og så han finder ud af at bruge det, eller skal jeg på en eller anden måde få ham vende af med at bruge det nuværende toilet som seng?

håber der er nogle kloge kanin kvinder og mænd her inde smiley

Mvh. Stephanie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin toilet
  • #3   8. nov 2013 Det har jeg også gjort, i lidt over en uge nu men hvis jeg putter hans tis og prutter i toilettet så skubber han det ud igen, og ligger sig ned i toilettet. men det med godbiderne det kunne godt være at det var en god ide, for at rose ham når han så endelig gør det.

    hvor lang tid tog det dig at træne din kanin til at bruge toilettet?


  • #5   8. nov 2013 nå for pokker, måske det er savsmulden jeg skal prøve at skifte ud med noget andet i toilettet, det var godt at vide. 1000 tak for dine svar smiley


  • #8   8. nov 2013 Det gør bestemt ikke noget når det er, ros til alfred. smiley
    Tak for det, jeg er også helt vild med billedet selv. smiley


  • #9   25. aug 2017 Min venindes kanin brugte også sig hjørnetoilet til seng og det lykkedes aldrig at få hende til at bruge det, men så satte hun et ovnfast fad med carefresh i det hjørne hun efterfølgende selv valgte som det hjørne hun ville bruge som toilethjørne
    Kaniner kan lide at gå på toilettet og spise hø samtidig så nogle sætter en hæk op ved toilettet. Det hjørnetoilet, som er vist på billedet har jeg hørt at få en voksen kanin der kan de være lige små nok. Der er heller ikke rigtig plads til en hæk men måske kan man sætte hø fast så det ligner et neg.



Kommentér på:
Kanin toilet

Annonce