{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

kanin toilet {{forumTopicSubject}}

Skal efter sommerferien have kaniner igen.
Ved ikke hvilken race det bliver da jeg vil have kaniner som enten er endt på et internat eller dba så jeg får kaniner som har brug for et nyt hjem.
Det bliver frikaniner i lejlighed med mulighed for at komme ud i et par timer om sommeren.
Min plan er 2 kaniner som enten er vant til at gå sammen eller så må jeg bruge nogle måneder på at sætte dem sammen, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Men så er det godt at jeg går hjemme og har god tid.
Har dog set udsendelser fra en kanindyrlæge i USA hvor de sætter kaniner sammen hvis ejeren ikke selv har held med det så har fået nogle fif om hvordan man kan gøre det.

Min mand vil selv bygge toilet med høhæk og hvor høhækken er i længden og ikke i bredden.
Det skal være ala denne dog uden skåle.
https://www.poppizoo.dk/foderstation-m-skale


vi skal finde en plastik kasse i den rigtige størrelse og det er vi i tvivl om hvad er.
Ved at den selvfølgelig skal være længere end kaninen og at den skal kunne vende sig på toilettet uden problemer.
Derfor vil jeg høre om der er nogle der kan komme med forslag til mål samt hvilken plastikkasse du har valgt samt hvor den er købt

Hvor lang er en dværgvædder ca.
kan 2 kaniner dele samme toilet når de er blevet vant til at gå sammen.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin toilet
Kommentér på:
kanin toilet

Annonce