{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Sif K
Sif K
Tilmeldt:
29. jul 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Marsvine hun alene? Hjæælp! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg kunne godt bruge lidt hjælp! smiley
Mit marsvin er nemlig blevet alene da min kanin døde for et par måneder siden smiley
Jeg har heler ikke så meget tid til at tage hende op da jeg rider næsten hele ugen og så er der jo også lektier?
Men jeg er bare vildt i tvivl for vis jeg nu køber et til, vil jeg så få tid til at tage dem op og sådan?
Spørgsmål 2.
Hvis jeg nu beslutter mig for at købe et. Hvor gammel og hvad køn skal det så være?? (Mit marsvin er næsten et år og hun)

Skal lige tilføje!! Kan marsvinet godt "Ændre" sig ved at få en at gå sammen med? smiley

Jeg håber virkelig at nogle af jer vil svare, det ville hjælpe meget.
Tak på forhand smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvine hun alene? Hjæælp!
  • #1   1. nov 2013 1. Kaniner og marsvin skal ikke gå sammen!
    2. Har de nok plads behøver de ikke komme op hver dag.
    3. Du skal nok have anskaffet dig en hun unge, en der lige er taget fra mor :-).


  • Sif K
    Sif K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #2   1. nov 2013 Tak smiley
    Mit marsvin og min kanin gik ikke sammen men burene stod tæt op ad hinanden smiley


  • Sif K
    Sif K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   1. nov 2013 Tak smiley
    Jeg har bare lige en lille ting til.. Mit marsvin er meget.. Hyper vis man kan sige det sådan? Så jeg er lidt spændt på om hun vil irritere det andet marsvin? smiley


  • #5   1. nov 2013 Så har den jo været ensom hele tiden. Kaniner og marsvin kan ikke snakke sammen. De har derfor ingen glæde haft af hinanden.

  • Sif K
    Sif K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   1. nov 2013 Det ved jeg, det ved jeg.
    Men jeg havde bare ikke lige tid til 2 marsvin og 1 kanin på det tidspunkt.
    Det er jo derfor at jeg har tænkt mig at anskaffe mig et marsvin til. Nu hvor min kanin er død. smiley


  • Sif K
    Sif K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #8   1. nov 2013 Takker og bukker smiley



  • #9   1. nov 2013 Lige et ekstra indspark - marsvin kræver faktisk mindre tid hvis du har 2 sammen. Så er de ikke nær så afhængige af nus fra ejeren, selv om de stadig vil elske det smiley

  • Sif K
    Sif K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   1. nov 2013 Godt at vide smiley Tak

  • #11   1. nov 2013 jeg ville måske kigge efter en lille hvirvelkryds til hende så.
    Hvis hun egentligt er et aktivt marsvin af natur, så vil det være sjovere for hende hvis hun får en ven der gider tage nogen spurtere... og en del racer bliver hurtigt sådan lidt sofadovne i det smiley
    Marsvin med hvirvler, både i raceren og i mystiske kæledyr, de har tit lidt mere krudt i rumpetten.


  • Sif K
    Sif K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #12   1. nov 2013 Ahaarr.. Tak smiley Hun er også hvirvelkryds smiley


Kommentér på:
Marsvine hun alene? Hjæælp!

Annonce