{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey marsvine kendere bak mig lige op !?
  • #2   28. apr 2013 Måske voldsomt at lave en debat om det:/ ville godt nok blive ked af det hvis det var mit marsvin der var linket til:/ hvis jeg var dig være jeg fortælle hende hvorfor man ikk må lade dem gå alene evt med et link til en side?:)
    Hun er ikke så gammel så måske ved hun det ikke ?:)


  • #4   28. apr 2013 Siger man tingene pænt, så går det somregel altid en hel del lettere.

  • #5   28. apr 2013 Kan godt forstå ejeren hvis hun bliver sur på dig!.. Især efter alle de spørgsmålstegn og udråbstegnet..

  • #7   28. apr 2013 Jeg tror ikke at hun ved det... Og hun sætter også spørgsmåls tegn til det du skriver. Så det er måske lidt ondt at lave et LINK til det... -.-

  • #8   28. apr 2013 Hun er 10 år, og istedet for bare at fortælle hende at de ikke må gå alene så forklar hende dog hvorfor. Og drop alle de spørgsmålstegn og udråbstegn, det er bare for irriterende

  • #9   28. apr 2013 Udhængning er ikke tilladt :).

  • #10   28. apr 2013 de BØR ikke gå alene da det ikke er deres natur... men nogle gange kan han-marsvin være nogle stride bananer og så kan det være nødvendigt. Pt går to af mine voksne hanner alene, resten (hanner fra ½ år og op til ca 6 år) går enten 2 eller 3 sammen. Den ene af de voksne måtte dog sættes alene pga han blev mobbet frygteligt af de to unge knægte han gik med...

  • #11   28. apr 2013 Synes det er virkelig nedladende og grimt den måde du har skrevet til hende.
    Pigen er 10 år, hendes forældre har sikkert hørt fra dyrehandleren at den sagtens kunne gå alene. Synes virkelig du skulle give hende en chance.

    Jeg vil blive rigtig sur hvis det var mig der blev angrebet på den måde!

    Jeg købte en ørkenrotte til at gå alene. Men der var en her inde der på en pæn måde fortalte mig at de var flokdyr og skulle have en burkammerat.
    - Du kunne måske i stedet have spurgt om der var en grund til at han gik alene, og om hun var informeret om at marsvin er flokdyr, fortælle hende hvad det betyder, og at hun evt. kunne skaffe en lille han unge han kunne gå sammen med.

    Det er virkelig en voldsom måde at skrive som du gjorde. Og hvilken grund er der til du lige skal understreje marsvinets farve? Hun har jo intet gjort forkert i ikke at sige hvilken farve han har. jeg har heller ikke oplyst hvilken farve mit dværghamster har.
    Du bliver ikke lyttet til med den attitude!


  • #12   28. apr 2013 Nu er trådstarter jo så selv 11 år, så mon ikke hun bare er meget overivrig efter at gøre tingene godt og rigtigt smiley

    Nu vi er ved farven - så er der intet ved marsvin som hedder tricolour/tricolor, den er sort/hvid/gylden smiley


Kommentér på:
Hey marsvine kendere bak mig lige op !?

Annonce