Lidt blod?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Kom i dag ind til vores to mutter, og opdagede at der lå en lille smule blod fra en af dem i et rør de har og lege med/i og de ligger ofte også derinde og hygger lidt.
Men det her blod, det mindede en hel del om det blod man ser eksempelvis når hunde er i løbetid, lidt lyst og tyndt men stadigvæk en del rødt??
Sad et stykke tid og kiggede på dem begge to (hunner) i øvrigt. De popcornnede helt vild i buret mens de sludrede og pludrede sammen og var henne flere gange ved kanten for at se hvad jeg lavede.
Men ???
Det der blod hvad kan det skyldes, at de er i løbe tid eller noget andet??
Mvh.
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
Jeg ved så godt som ingenting om marsvin. Dog ved jeg, at deres urin kan antage sig en kraftig, rød farve - Ligesom blod.
Har du kigget dem igennem for skader og sår? Hvis du har og de er uden skader, så tror jeg det 'bare' er urin
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Prøv at tørre deres kønsorgan med noget papir, kommer der blod på skal den/de til dyrlægen. Det kan være blærebetændelse eller andet i blæren/livmoderen.
jun 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 17
De har ingen synlige skader nej.
Vi prøver lige og gøre som "Simse" siger så melder jeg lige tilbage, ind til vidre så tak
jun 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 17
Er den de to små mutter kommer til dyrlægen i morgen vi har ikke kunne finde ud af hvem det er galt med:-/ de hverken piver eller noget men passer stadigvæk lidt blod en eller begge to da de begge har tabt sig.
Tilgengæld så tumler de begge rundt og pludre med hinanden og til os og hujer nede i buret. Ingen viser tegen på at være syge overhovedet ?
Mvh.
Lidt blod??