{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Valg af dyrlæge sjælland (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Skal først og fremmest siges at jeg har været til dyrlægen, og har fået diagnosen på min ene pige at hun har en kræftknude... Den sidder sådan i svælget/øverst på halsen.

Jeg har ikke brugt denne dyrlæge så meget, og han virkede simpelthen så usikker... Jeg har valget operation eller aflivning, selvom hun indtilvidere har det fint (har ikke tænkt mig bare at lade hende gå, med den placering).. Hun spiser fint og har ikke tabt sig, vejer ca. 1200 g.

Jeg har bare en smag i munden af for meget usikkerhed på området, jeg har ikke svar nok til at jeg føler hun skal aflives, men dyrlægen virker heller ikke så sikker på gnavere at jeg tør overlade hende til en operation hos ham... Ved godt man bør stole på dyrlægen... men står bare med den følelse.

Da jeg ikke kender til hvilke dyrlæger som der er gode erfaringer med på sjælland indenfor marsvin, ville jeg høre om i kan anbefale nogen? så vil jeg ringe rundt og snakke med dem om problemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af dyrlæge sjælland (marsvin)
  • #1   18. okt 2013 prøv at læs min tråd... http://www.gnavergalleri.dk/forum/Generel-Diskussion/39548-jeg_er_paf____
    sålænge hun ikke virker til at have det skidt (spiser og prutter som hun plejer) ville jeg nok lige vente lidt med den blå sprøjte...


  • #2   18. okt 2013 Sjælland er jo er vidt begreb, for jeg tænker at de vil se dyret før de giver en diagnose.
    Hvis du bor i Københavnsområdet kan jeg anbefale Karin Zekiros i Glostrup


  • #3   18. okt 2013 Susan: det har jeg faktisk læst, helt utroligt... Jeg er bare heller ikke klar til en aflivning af hende, derfor satsede jeg på at få den bortopereret, fordi den sidder sådan at den må være til gene for hende.

    Sweet Leaf: Tak.. Bor godt nok ikke derinde af, men kører gerne... ved godt at de skal se hende, men ringer rundt og snakker med nogen forskellige om en evt. operation.


  • #4   18. okt 2013 Højelse dyreklinik, er virkelig dygtige til smådyr.

    Hende vil jeg anbefale.
    Hun ligger i lille skensved tæt på køge smiley
    http://smaadyrsklinikken.dk/DK.aspx


  • #5   18. okt 2013 Bjarne Østergaard hos Hårlev Dyreklinik http://www.haarlevdyreklinik.dk/

  • #6   18. okt 2013 Godt nok ved Nakskov på Lolland men Annette Creutzberg der ejer Byens Dyreklinik er helt klart den bedste dyrlæge til marsvin jeg har mødt! Hun har et stort kendskab til dem (Opdrætter marsvin, og var med til at stifte DMK dengang..)

  • #7   19. okt 2013 Hej alle tusind tak.

    Jeg blev desværre kun dobbelt så forvirret da jeg havde ringet rundt og snakket med lidt forskellige... Tænkte til sidst, nu tager jeg bare ham der har kigget på den i forvejen, men så bad han mig faste marsvinet fra dagen før operationen og det havde en anden dyrlæge, som virkelig lød som om hun vidste en hel del om marsvin sagt at det må man ikke med marsvin... fik så endelig et opkald tilbage fra den større klinik i byen og de tager hende ind mandag, kigger - tager en biopsi og hvis der er nogenlunde gode udsigter, så prøver vi operation smiley


  • #8   19. okt 2013 hvis en dyrlæge beder dig om at faste et marsvin, så er det en klokkeklar grund til at ikke tage dyret derhen! For har dyrlægen ikke styr på så vital en detalje, så er odds rigtigt elendige for at de har styr på resten.
    Så det håber jeg ikke at har tænkt dig.. jeg kunne ikke helt udlede det af dit indlæg.


  • #9   20. okt 2013 faster du et marsvin i et døgn så dør de fleste faktisk af leverproblemer efter nogle dage så det var godt du ikke hørte efter der... som Lina siger ville jeg holde mig langt væk fra sådan en dyrlæge med mit marsvin, der er jo nærmest garanti for fejlbehandling...

  • #10   20. okt 2013 Det tænkte jeg netop også og har en tid hos en anden klinik, der lød til at have fint styr på marsvin, men stadig er i området, så jeg kan få bygget noget op hos en dyrlæge, hvis jeg skulle få brug for det en anden gang med mine marsvin... har været det rene hurlumhej, fordi jeg ikke har en dyrlæge til mine gnavere...

  • #11   20. okt 2013 jeg ville vælge christina Gulløv www.dit-dyr.dk hun er super dygtig til marsvin også.

Kommentér på:
Valg af dyrlæge sjælland (marsvin)

Annonce