{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ind til vinter *kanin*
  • #1   19. sep 2013 Jeg synes du godt snart kan tage dem ind nu:).
    Det er en god ide at bruge aviser under halmen fordi avisen samler tisset og det, også er det os meget nemmere at rengøre! smiley


  • #2   19. sep 2013 Jeg ville ikke bruge aviser, da de ikke har godt af at spise tryksværten smiley
    Hvis du er bekymret over lugtgener så prøv træpiller, det bruger jeg her i toiletbakkerne, og det fungerer super og det lugter overhovedet ikke smiley Jeg har både været gennem spåner, hemp og nu træpiller, alle med halm over, og jeg synes træpiller fungerer bedst til indekaniner i fht. lugtgener smiley


  • #3   19. sep 2013 Her bruger min sin bakke, hvilket hjælper rigtig meget. Jeg bruger spåner i buret og i hans bakke bruger jeg hemp. Det hjælper rigtig meget på evt lugt. Dog skifter jeg hans toiletbakke hver anden dag, så det når aldrig at blive klamt.

    Aviser har tryksværte og det kan kaninmaver ikke tåle.


  • #4   19. sep 2013 Jeg ved der har været en diskution mht aviser herinde, og er ret sikker på vi nåede frem til at de nye aviser ikke er farlige

  • #5   21. sep 2013 Har hørt mange meninger om aviserne, men ville lige høre alligevel smiley
    Mine bruger også deres toilet, men det var mere selve bunden, det er plasticbure, så bunden er ret glat, og sidste år med spånerne hjalp det ikke, derfor tænkte jeg, at aviser nok ligger bedre, men var lidt i tvivl mht sværten smiley smiley
    Hvad ville i gøre? smiley


Kommentér på:
ind til vinter *kanin*

Annonce