{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Louise S
Louise S
Tilmeldt:
12. sep 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Problemer med mine to hamstre? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg var så heldig i mandags at erhverve mig to dejlige dværghamstre.
I butikken fik jeg at vide at det ikke ville være noget problem at holde to i samme bur, og det har da også gået fint, indtil nu.
Den ene er meget tilbageholdende, hvor den anden er lidt mere fremme i skoene (ikke aggressiv, men lidt utilfreds over visse situationer.)
De sad her til eftermiddag begge og spiste, da den ene pludselig 'gik til angreb' på den anden, væltede den om på ryggen og begyndte et 'skænderi'. Dette skete to gange, indtil jeg fik dem skilt ad, så løb de hver til sit.
Mit spørgsmål er nu om det er normalt at der kommer små kampe en gang imellem, eller vil det være smartest at anskaffe et ekstra bur så de går alene?
De har to huse, og sover halt hver for sig, halvt sammen, så de har ikke problemer med hinanden hele tiden.

Desuden har jeg lagt mærke til at siden igår, at i hvert fald den enes afføring har været lidt tyndt (der sad lort inde i hjulet til morges), og der har siddet tynd lort i numsen på den ene af dem.
Kan det være pga. foderet eller fordi der har været for store varme/kulde forandringer?
Foderet er "Vitakraft Emotion Functional", som jeg fik anbefalet af en ekspedient i petworld.
Desuden går de på træspåner (Vitacraft comfort Classic) og husene er foret med "Trixie Hamsterbett Wooly"

Håber I kan hjælpe mig, da jeg kun vil mine små babyer det bedste! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med mine to hamstre?
Kommentér på:
Problemer med mine to hamstre?

Annonce