{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.035 visninger | Oprettet:

Er min hamster forkølet? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi har taget imod 3 hamstre fra en helt almindelig familie som har købt dem ved en privat dyrehandler. De har ikke vidst særlig meget om dem, så derfor har de stået i bryggerset, lige ved siden af døren og har været udsat for træk.

De var rimelig snaskede og boede i beskidte omgivelser men to af dem ser umiddelbart fine og raske ud nu når de er kommet i et rent bur, har fået sandbad mm.

Men den sidste har stået lige ved siden af døren og har været udsat for megen træk. Pelsen ved numsen er konstant i uorden men resten af dets pels er blevet fin da den er begyndt at bruge sit nye sandbad meget.

Jeg har kun hørt den nyse én gang og dens øjne har ikke puds omkring sig, men tror I det kunne være forkølelse?

Han er kommet i et helt nyt bur med massere af strøelse og toiletpapir samt en plydshule og er blevet sat i et lunt rum uden at være udsat for træk.

Uanset hvad vil min mor og jeg give det et par dage og så se, og hvis det bliver værre eller at den ikke bliver bedre så får vi Doktor Dyr til at se på den.

Han spiser og drikker fint (drikker faktisk en del!) og han skal omvendes til foderet "Hamster Complete" men lige nu mikser jeg det med hans vante foder for at lave en blid overgang så vi ikke risikerer diarré.
Han sover meget, men det gør natdyr jo, om natten har jeg ikke lige lagt mærke til om han er aktiv (det er han nok) da jeg har 3 andre hamstere på værelset. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min hamster forkølet?
Kommentér på:
Er min hamster forkølet?

Annonce