{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

mette S
mette S
Tilmeldt:
4. sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

akut hjælp til marsvinunge {{forumTopicSubject}}

Hej smiley Jeg er ny så aner ikke om indlægget skal ligge her, men jeg står i den situation at jeg har taget mig af to marsvin , et gammel marsvin som har stået alene i nogle år og en unge på 4 uger og 4 dage og ungen sidder bare helt stille i buret og hverken spiser eller drikker og det gamle marsvin viser næsten ingen interesse for det nye marsvin. Jeg har haft marsvin før, og de mest basale ting er prøvet af. Hvad skal jeg gøre? sandt så hendes mave ikke går i stå!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  akut hjælp til marsvinunge
  • #1   5. sep 2013 Hvor langtid har du haft dem? hvis du lige har fået dem idag, skal de have noget ro smiley

  • mette S
    mette S Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   5. sep 2013 fik dem igår kl.17 , hun var oppe en gang ved en 23 tiden for at blive vejet så jeg kan holde øje med hendes væg, Men hun spiser stadig ikke endnu ? .

  • #3   5. sep 2013 Har du prøvet at give dem grønt? smiley Jeg ville ikke være urolig, hun skal nok spise når hun er sulten nok, jeg tror det er meget normalt når hun lige er flyttet smiley

  • mette S
    mette S Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   5. sep 2013 ja prøver også at forholde mig roligt til det, men øv det er lidt svært når man kan se hun ikke trives, ja agurk og iceberg.. men hun har desværre ikke været vant til andet end modermælk og hø der hvor hun kommer fra, så er spændt på om hun kan finde ud af at drikke af skål el. drikkedunk

  • #5   5. sep 2013 Hun har vel fået piller? smiley

  • #6   5. sep 2013 En unge på 4 uger er vænnet fra modermælk og spiser fast føde.

    Hvad vejer ungen?
    Hvornår er den ankommet til det ældre marsvin?
    Spiste den fint før ankomst?

    Lige nu ville panikklokkerne ringe, hvis det var her i huset - marsvin kan ikke tåle at faste, og hvis ungen intet har spist siden engang igår, så er tiden ikke supergod.


  • mette S
    mette S Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #7   7. sep 2013 Hun har fået det bedre og var også selv på vej til dyrelægen eftermiddagen efter, men men men, prøvede med noget gulerødder og da hun er hvid så, så jeg hun var helt orange om munden lige pludselig og så gik hun ellers ombord i tørfoder og andet grønt smiley Selvfølgelig får de begge piller også. Hun trives HELDIGVIS nu - Har taget på og klukker derud af smiley tak for respons.

Kommentér på:
akut hjælp til marsvinunge

Annonce