{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Min kanin er sur. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Først og fremmest tak for en dejlig velkomst.
Jeg har to kaniner, en han Luke og en hun Merle.
Luke er meget nem, men Merle derimod hun bliver hurtigt sur, jeg gør med hende som jeg gør med Luke. Merle kan finde på at bide voldsomt i buret og når jeg så vil lukke hende hun ud (hun bor øverst i et to-etagers bur, så hun kan ikke selv hoppe ud), så knurre hun, stamper, og kan sommetider prøve på at angribe mig, jeg ved godt at det betyder hun er bange/utryg, men jeg forstår ikke hvorfor, jeg komme stille hen til hende og jeg tager hende ikke bare før jeg har talt lidt med hende så hun godt er klar over jeg er der, så strejfede tanken mig, at hun måske så ikke vil ud alligevel, men hvorfor så bide i buret? Men hvis min kæreste prøver at ta' hende så er det meget sjældent hun bli'r sur. Jeg har mere kontakt med dem end han har da han arbejder om natten, så det undre mig, at hun ikke kan lide mig, men godt kan lide min kæreste.

Jeg har læst flere steder, at hvis de knurre af en og går hen mod et hjørne skal man lade dem være, det gør jeg så - men jeg skal jo også bruge tid på hende, så nogle gange selvom hun knurre tager jeg hende op oh sidder med hende, når hun så endelig sidder hos mig så elsker hun det, for hun skære tænder! Skal jeg blive ved med at tage hende op selvom hun ikke vil? Eller skal jeg lade hende være?
Og når jeg så sætter hende i buret igen så tramper hun også, jeg forstår det ikke?

Jeg vil gerne have at hun trives lige så godt som Luke, så jeg vil gøre alt smiley

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin er sur.
Kommentér på:
Min kanin er sur.

Annonce