{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Min kanin er blevet mærkelig {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg købte min han kanin Kim, for 11 dage siden. Lige siden han kom hjem har han været den sødeste kanin, der har slikket på mig, men igår begyndte han at opføre sig underligt. Han har aldrig kunne gå på toilet og tisser og skider over det hele. Han har et stort bur i stuen, med 2 etager og en løbegård. Men igår begyndte han lige pludselig og brumme helt vild, kradse og bide i mit tøj, løbe frem og tilbage, og være helt agressiv. Nu har jeg sat ham ind i hans bur, fordi jeg blev helt bange for ham, men han løber frem og tilbage i sit bur og bider i tremmerne. Hvis jeg stikker min hånd der ned slikker han ikke på den, men bider i min trøje og kradser i den. Igår stampede han også hvilket han aldrig har gjordt før. Jeg har læst over alt på nettet, og det virker til han er blevet kønsmoden, men kan ikke finde noget om hvad jeg skal gøre... så mit spørgsmål er. Er han bare kønsmoden, hvor længe går der før han bliver kim igen? Og hvad skal jeg gøre, skal jeg bare lukke ham ind i hans bur? Og ville i andbefalde at få ham kastreret? Eller er han ved at blive deprimeret?
På forhånd tak og god jul


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin er blevet mærkelig
  • #1   11. dec 2022 Det lyder som hormonel adfærd hvilket desværre er meget normal. Stress/kedsomhed kan også være en stor faktor hvis den mangler plads og stimulation. Få kaninen kastreret og vaccineret. Det tager omkring en måned for dem at blive hormon-fri . Så kan du arbejde på at gøre den til frikanin

Kommentér på:
Min kanin er blevet mærkelig

Annonce