{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Rocco har været oppe at sloges (ørkenrotte) {{forumTopicSubject}}

Rocco bor sammen med 4 af sine sønner..
Han har altid været meget rolig og sød overfor sines drenge!
Jeg kommer så hjem efter at have hentet min kæreste så høre vi en sindsyg larm og piven fra deres bur, da jeg kigger ned så ser jeg bare tre der har overfaldet rocco, jeg tager ham op, og han bloder og har sår mangler noget pels, og er ret træt. Jeg må ikke kigge på sårene, kan mærke på ham det gør ondt.

Ved ikke hvad jeg skal gøre, har ikke noget ekstra bur til ham, og vil gerne holde øje med hvordan han har det, for hvis han bliver ved med at være træt skal han til dyrelægen i morgen.

De fire brødre han bor sammen med har det fint..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rocco har været oppe at sloges (ørkenrotte)
  • #1   14. aug 2013 Jeg har fundet ud af hvem der er ond ved de andre, da han begyndte at overfalde en af de andre.. Så han er fjernet fra buret, han sidder i transportkassen nu, men der kan han jo ikke være hele natten, da jeg ikke kan give ham vand i den smiley

• #2   14. aug 2013 Okay der er tre med sår lige nu, rocco er værst, og to er nu fjernet fra flokken, fordi de angriber..

• #3   14. aug 2013 Disse to kan sammen, det er dem der har angrebet de andre.. Den ene her har et lille sår..
    De tre andre sidder også rigtig fint sammen, Rocco har lagt sig til at sove, og de to andre får lidt at spise og drikke..

profilbillede
  • #4   14. aug 2013 Så syntes jeg som den første ting i morgen at gå ud i en dyrhandler, privat eller hvad du gør for at få et bur. Det er altid godt at have et reservebur, især til flokdyr.
    Men det kom vel som et chok.

Har Rocco det bedre nu? smiley

• #5   14. aug 2013 Desværre har vi på ingen måde plads til et ekstra bur.. Vil dog snakke med en her i opgangen i morgen om hun kan over tage de to, da hun har et frit bur, hun har et kæmpe hjerte for dyr så håber lidt hun vil hjælpe smiley min kæreste har delt det store bur op i to og det fungerer fint lige nu, de kan lugte hinanden men kan ikke komme til at rører hinanden..

Rocco er træt men ved ikke om det er fordi det er hans sove tid, for han plejer at sove på denne tid..

• #6   15. aug 2013 Susse, da vores Lilo var blevet angrebet og skambidt af sine to roommates var hun også mega træt. Hun sov nærmest 23 timer i døgnet. Når hun endelig var vågen, spiste og drak hun helt vildt meget. Dyrlægen sagde, at det er sådan de restituerer sig.

Jeg håber, at din nabo kan overtage nogle af dine drenge. Ellers kan de midlertidigt bo i en af de store plastikkasser, man kan købe i ikea, silvan osv. Drikkeflasken kan man sætte fast på siden med gaffatape.

God bedring med dem

Bettina

• #7   15. aug 2013 Der ringede en dame her til morgen og spurgte om jeg havde to drenge hun kunne købe, og det blev jeg rigtig glad for, så hun hentede dem, og jeg er bare sikker på det bliver et godt hjem for dem..

Rocco vil gerne op til mig, eller putte med hans to andre drenge, han sover i sin papkasse med sin toiletpapir, uden strøelse, han har fået mad i papkassen, og han kommer kun ud derfra for at drikke vand.. Han bliver glad for at se mig, og putter med hans børn.. Han sover normalt ret meget i løbet af dagen, han er fed og doven, men kan godt mærke på ham at han blev rystet i går over sådan et angreb..

• #8   15. aug 2013 Så det var to af Roccos sønner, du solgte?

• #9   15. aug 2013 Ja, de to der havde været onde mod de tre andre, og de to kunne sagtens sammen smiley Rocco bor stadig sammen med to drenge. Nu nu har jeg 3 drenge og 10 piger..

• #10   15. aug 2013 Skønt! Vi har 4 drenge 10 piger. De otte unger flytter hjemmefra om 10 dage. Så har vi pludselig ikke så mange...

B

Kommentér på:
Rocco har været oppe at sloges (ørkenrotte)

Annonce