{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Gammel kanin {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle!

Min smukke kanin Pandora er som minimum fra år 2008, fik hende af en familie som havde fået hende af en anden familie, Så aner i realiteten ikke hvor gammel hun er.
Jeg trak et sidste kuld på hende her i foråret fordi, jeg ved at hun er halvgammel.
Hun har haft nogle kuld menes hun har boret her og hun har altid klaret det super flot. Det gik også fint med det her kuld, bortset fra at hun tidligt holdt op med at vaske ungerne, og da det var unger med en del pels måtte jeg træde til fordi afføringen satte sig i deres pels.

Ungerne er nu vendt fra og der er gået et par måneder men nu er hun altså stoppet med at vaske sig selv smiley Hun spiser fint og virker glad, men er simpelthen bare ulækker. Hun har ikke dårlig mave eller noget, det ligner ligsom bare at hun ikke gider ordne sig selv mere .
I dag gav jeg hende et bad, for at tage det værste da hun var helt gul og brun på benene og pelsen var plevet stiv. Men det strissede hende bare for meget, så det har jeg ikke i tankerne at prøve igen.

Min spørgsmål er, hvad havde i gjort. ? Vasket hende jevnligt eller aflivet hende og give hende fred?

Tænker også at det kan blive et problem til vinter, da jeg på ingen måde har mulighed for at have hende indendørs smiley Og hvis jeg så bliver ved med at vaske hendes naturlige fedt lag af pelsen så kan hun jo ikke holde sig varm ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammel kanin
Kommentér på:
Gammel kanin

Annonce