{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Dårlig køber :@ {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Jeg tænkte at jeg lige ville fortælle lidt om min dårlige dag med en køber.
Det er ikke slemt, men bare ik okay!

I godt og vel en uge, har jeg skrevet med en køber som var ret intra i min hunkanin.
I mandags skriver jeg så til hende om hun ville have tid til at jeg kunne komme forbi med hende idag, og hun skriver at det er helt perfekt.
Igår skriver jeg så til hende om hun ville kunne kl halv 11- 11.
Og det siger hun at hun godt kan.
(Det skal lige siges at hun ikke selv har mulighed for at komme til Hillerød, ved ik hvorfor)
Men jeg har så fået det til at passe sammen med mit program, at jeg ville kunne komme til Hvidore istedet for.

Idag skriver jeg så til hende, at jeg ville være der om 15 min.
Det svare hun ikke tilbage på.

Men jeg kommer frem og ringer på døren.

Og døren bliver åbent, af en ret forvirret mand.
Jeg siger så at jeg skulle komme med en kanin.
Og han siger at så har jeg haft aftalt det med hans kone men at han ikke vidste noget som helst med at jeg skulle komme!
Jeg siger også at jeg aftale 150,- med hende, men han havde ingen penge, så han kunne ikke give mig noget!!
Vi snakker så lidt om at jeg må skrive til hende, og evt. få hende til at overføre pengene til mig på en konto.

Jeg kommer så hjem, og skriver således til hende: Jeg syns det er for dårligt, at vi har en aftale om at jeg skal komme forbi og du så ikke er hjemme.

Hun svare med det samme og skriver: Det er der også en god grund til. Men jeg forstår så ikke at du ik har taget din kanin med hjem igen, hvis du ik syns det er ok.

Jeg skriver så: Det syns jeg ik der var nogen grund til, da jeg ik vil tage en forvirret kanin med i bil IGEN. Og jeg tænkte at vi kan jo bare finde ud af hvordan jeg skal få pengene på smiley
Det svarede hun ikke tilbage på.

Og hun har stadig ikke svaret mig!

Jeg er lidt bange for at skrive til hende, hvis hun er sur?
Jeg kan ik rigtig finde ud af HVAD jeg skal skrive (uden hun bliver sur)
For den sidste besked hun skrev, virkede hun sur.

Det skal også lide siges at min hunkanin har været en del steder.
Blev født (et eller andet sted) Rykket til plantorama i Hillerød, hjem til min veninde (hvor hun har stået siden oktober sidste år.
Kommet hjem til mig, og ud til hende.
Syns ik jeg skulle tage hende med hjem igen, for om en uge at skulle til Hvidore IGEN.

Men hvad kan jeg evt. skrive til hende.

Syns overhovedet ik at det er okay, at hun ihvertfald ik svare på hvordan jeg så skulle få pengene smiley

Øv øv dag for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig køber :@
  • #1   24. jul 2013 Det er slet ikke okay, i din situation havde jeg taget kaninen med hjem igen, men det kan jo ikke laves om nu.

Jeg havde skrevet til hende, at har man en aftale, så har man en aftale, og selvfølgelig skal du have dine penge. Ellers havde jeg skrevet, at jeg personligt gerne kommer ud og henter kaninen igen.

• #2   24. jul 2013 åbenbart ikke dårlig nok til at du ikke ville efterlade din kanin der smiley

• #3   24. jul 2013 Jeg havde så taget kaninen med hjem, og så havde hun nok ikke fået lov til at købe den.
    Når hun hverken er til at snakke med eller ikke overholde aftaler. Der er mange andre gode købere derude

• #4   24. jul 2013 Tak for din søde kommentar smiley
    Jeg var også rigtig tæt på at tage hende med hjem igen.
    Men havde det sådan at hun lige havde sidet i en bil i over en halv time.
    Og tænkte også at jeg bare kunne høre hende om hun ik kunne overføre pengene til mig.
    Men det er ca. 3 timer siden jeg skrev den der besked og hun har stadig ik svaret.
    Tænker også at hvis hun slet ik vil svare så tag jeg dertil igen, og tag hende med tilbage.
    Syns bare det er så pisse fucking synd for hende, at hun bliver rykket sådan rundt på.'
    Jeg fik hende i torsdag, og hvis hun så skal rykkes IGEN. Ej nejnej smiley

• #5   24. jul 2013 Hvis det er så synd, hvorfor sælger du hende så overhovedet?
    Så behold hende i stedet for eller afliv hende

• #6   24. jul 2013 **Ilder-mor** *OLDE-MOR: Jeg tænkte jo bare at hun kunne overføre pengene til mig.
    Men jeg må sgu nok indrømme at jeg gjorde en fejl smiley
    Men hvad pokker kan jeg skrive.
    Skal jeg skrive: Hør her din kælling ej hahaha.

Kan du overføre pengene til mig?
    Er det okay at skrive det sådan?

• #7   24. jul 2013 Stald Malega / Maria: Jeg sagde til min veninde at jeg kunne tage imod hende, men så skulle jeg så finde et godt hjem til hende.
    Om det så ville tage 1 år.
    Det var vigtigt for mig at hun ville få et godt og blivende hjem.
    Og så skrev hende der, at hun havde en sød familie og hun ville få det godt med have og blevet nusset.
    Og et blivende hjem smiley

• #8   24. jul 2013 Fint, du har fundet et nyt hjem til kaninen.
    det er 150kr ... det overlever du:)

Men synes dog ikke, det er iorden hun ikke holder aftaler eller svarer.
    Men synes ikke du ligefrem skal skrive en sviner til hende, om du forlanger hendes penge osv.
    Det er en sommerdag.Hun er på stranden eller ude og hygge med venner og familie.

Hun skal nok skrive til dig, på et tidspunkt.

• #9   24. jul 2013 Du siger du har skrevet med hende i en uge - men du fik kaninen torsdag?

Om jeg forstår du lod kaninen blive dér? Helt ærligt, en halv time i bilen er vist ikke det værste.

Hvis manden ikke engang aner der kommer en kanin eller noget, er du så overhovedet sikker på at det er et ordentligt hjem? Var der bur klar til den?

Tja, du kan jo ta' forbi der igen og udbede dig kaninen eller pengene - eller trække på skuldrene og tænke at det kostede dig 150kr at blive lidt klogere til en anden gang.

• #11   24. jul 2013 Rollo's Dyr: Ja jeg fik hende torsdag formiddag.
    Jeg har prøvet en del gange at der går lang tid før nogen skriver på mine annoncer, derfor lavede jeg an annonce på hende sent på eftermiddagen.
    Og hun skrev til mig et par timer senere. Så ca. en ugens tid smiley
    Jo jeg kan trække på skuldrene, men jeg tænkte bare at kunne skrive til hende.
    Jeg vil ik svine hende til smiley
    Det er også derfor jeg skrev ej haha til sidst i sætningen smiley
    Jeg syns at 45 min den ene vej og så den anden vej hjem igen, er ikke optimalt når det ik var meningen.
    Jeg kunne godt have taget hende med hjem igen.
    Men det gjorde jeg bare ik.
    Jeg spørg jo også til hvad jeg så evt. kunne skrive til hende?
    Jeg sagde jo også til hende at det ik er okay at hun ik overholdt vores aftale.
    Men hun sagde at det var der en god grund til.
    Og tænkte at det kom ik mig ved hvad den gode grund er.
    Jeg syns jeg forlanger mine penge.
    Jeg vil ik bare give hende væk.
    Og de fik et stort set nyt bur med som koster 450 ,-
    Altså hvis hun slet ik vil svare så må jeg jo tage dertil igen.
    Forstår bare ik, at hun svare tilbage lige med det samme, på den første besked men når jeg snakker om at få mine penge så vil hun ik svare smiley

• #12   24. jul 2013 så du gav ham bare kaninen i døren og gik? jeg havde godt nok taget kaninen med igen...

• #13   24. jul 2013 så må du sq da egentlig godt svinge forbi mig og så kan jeg bare gemme mig i huset og få min mand til at tage imod, så tager jeg glædeligt imod bur og dyr XD

• #14   24. jul 2013 Endelig svaret hun.
    Hun skrev at jeg skulle skrive kontonummert osv. Men at hendes mand også havde sagt det til mig. Hvilken han ik har, men det er jo fint hvis ik hun snyder mig og sætter 2 kr ind eller noget.
    Men hold da op hun virker sgu ik særlig glad.
    Det kan self godt være at hun har en dårlig dag, men jeg ville selv aldrig skrive på en sur måde, hverken om jeg var sur eller noget.
    Men nu håber jeg bare på at det er så godt et hjem som hun siger det er;)

• #15   24. jul 2013 Husk nu hvad du skriver smiley
    Før skrev du en halv time i bil, nu er det pludselig 45 min smiley

• #16   24. jul 2013 Du skal vidst være heldig hvis du ser de penge..

Uanset hvad, hvis man har en dårlig mave fornemmelse, så aflevere man ikke sit dyr hos dem

• #17   24. jul 2013 Stald Malega / Maria: Jeg har da skrevet '' i over en halv time''
    Det tog ca. 45 min. (den ene vej)

Beltane: Håber bare, men kan self ik vide det.
    Men jeg har altså gjort som jeg har gjort.
    Og det kan jeg sgu bare lære til en anden gang!
    Men nu må jeg se om hun ligger de penge ind, men gør hun det ikke, så må jeg jo skrive til hende.
    Svare hun mig heller ik, så må jeg jo tage dertil..

• #18   24. jul 2013 Du har selv afleveret dyret, så nu er det hendes, du har ikke underskrevet noget der symbolisere handlen, så nu er hun ejeren og ikke dig, så hvis du ikke får pengene kan du ikke tage kaninen retur nu..

• #19   24. jul 2013 ja medmindre du har på skrift at hun vil overføre og hun så ikke gør det så behøver hun slet ikke betale...

• #20   24. jul 2013 Jo jeg har på besked at vi aftale 150 ,- hvilke hun sagde ja til.
    Og har også at hun har skrevet at jeg skal skrive kontonummer så hun kan sætte pengene ind?

• #21   24. jul 2013 Men kan du bevise kaninen er din og ikke bare en hun har købt/fået et andet sted?

Billeder holder ikke i retten, da kaniner hurtigt ser ens ud

• #23   24. jul 2013 Lige præcis smiley

• #24   25. jul 2013 Jeg ville have grebet telefonen og ringet, Det skrevne ord kan misforstås og begge veje virke sur og provokerende.

• #25   25. jul 2013 Du skriver bare en besked der lyder sådan:

Hør her din kælling.
    Nu overføre du de kontanter ellers så kommer jeg og gutterne på besøg iaften!
    -
    Så skal du nok få dine penge smiley Hehe!

• #26   3. aug 2013 Noget nyt? Har du fået penge?

• #27   3. aug 2013 Hun siger at hun har lagt pengene ind på kontoen, men det finder jeg ud af på mandag smiley
    Tak fordi du spørg smiley

• #28   3. aug 2013 Okay smiley Håber du får dine penge!

Kommentér på:
Dårlig køber :@

Annonce