Kanin ind om vinteren, ud om sommeren? {{forumTopicSubject}}
Jeg har overtaget en kanin som egentlig er en udekanin. Han har aldrig været inde, og han har aldrig været ude af sit bur - han har altid bare siddet i sit udendørsbur. Han er 3 år.
Vi er meget glade for ham, og bruger enormt meget tid sammen med ham - som vejret er nu, er det jo fint at have en udendørskanin, vi snakker og kæler med ham udendørs, men til vinter frygter jeg bare at vi ikke rigtig kommer til at kunne være så meget sammen med ham, da vi ikke vil have den samme mulighed for at tage ham ud på græsset osv.. Derfor har jeg købt et indendørsbur til ham, og påtænker at han skal være inde om vinteren. Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med at tage en kanin ind om vinteren? Jeg er helt klar over at han selvfølgelig kun kan flyttes ud/ind, når temperaturen ude og inde er ca. den samme. ellers skulle det vel ikke give problemer?
MVH
Louise
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 66
Jeg gjorde det samme med min ene kanin de to sidste år, og hun har ikke vidst tegn på at det var noget der genere hende
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
dec 2012
Følger: 4 Følgere: 5 Gnavere: 12 Emner: 9 Svar: 148
Dog vil jeg bare lige tilføje at når det er en han-kanin kan han godt finde på at strinte, og det kan altså være et værre svineri - især indendørs. Så måske var det en idé at få ham kastreret, hvis ikke han skal bruges i avl altså - men det er ikke mit indtryk, at han skal
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
Kanin ind om vinteren, ud om sommeren?