{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Tage kanin ind {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg ved godt at emnet sikkert har været oppe en milliard gange før, men nu spørger jeg alligevel.

Jeg har næsten fået overtalt mine forældre til at jeg må få min kanin ind på værelset til vinter. Han har boet i haveskuret i det år jeg har haft ham, hvilket han vist er tilfreds med.
I sommers har han gået i en kæmpe indhegning der har været tilnyttet ude-delen af hans bur, og jeg har fået snakket meget med ham fordi jeg er ude hele dagen om sommeren. Derfor er han blevet rigtig tam, og det vil jeg gerne have han skal blive ved med at være.

Problemet er, at jeg er startet på en ny uddannelse, og jeg er først hjemme kl. 4 hver dag.
Derfor kniber det med at få tid til ham. Jeg plejer at gå tur med ham 20 minutter om dagen i haven, men det er ikke særlig fedt når det er mørkt og man står i sne til knæene.

Mit spørgsmål er: Vil det være et passende tidspunkt at tage ham ind på nu?
Og hvad ville i vælge - har han det bedst inde eller ude?
Jeg vil jo helt klart kunne give ham mere opmærksomhed inde, og han vil komme til at gå frit på mit værelse når jeg er hjemme, men han er vant til at kunne være ude når han har lyst og have meget plads døgnet rundt. Det vil være lidt anderledes når han kommer ind - han skal være i en indhegning om natten og når jeg er i skole.

Håber i kan hjælpe lidt med nogle forskellige synsvinkler. Jeg ved godt der er delte meninger om det med at have kanin inde eller ude, men jeg håber alligevel jeg kan hive nogle fornuftige svar ud af jer smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage kanin ind
Kommentér på:
Tage kanin ind

Annonce