{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Holdt og båret {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en han kanin som ikke kan lide at blive båret eller holdt, jeg har haft ham siden han var baby og der er ikke sket noget traumatiserende eller noget. Forstår det ikke helt, er det nogen der har nogle råd til hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holdt og båret
  • #1   5. jun 2013 Ville den løftes uden at stritte imod, da den var `baby` ??
    De fleste kaniner kan sagtens vænne sig til at blive løftet, selvom de færreste nogensinde kommer til at elske det.
    Mine kaniner finder sig i at blive taget op af alle vi har mødt. Men jeg tror bedst de kan lide selv at gå.
    Prøv at sæt dig foran den og tag med fingrene under maven eller lige bagved forbenene, mens du med den anden hånd aer den på ryggen, indtil du kan tage lige over bagbenene altså under rumpen. Så løft op. Sørg for at hold fast så den ikke falder og ros den.

• #3   6. jun 2013 Han elsker at blive nusset og hopper selv op for at blive nusset, han er meget social og følger efter mig overalt. Jeg kan sagtens tage ham op, men jeg kan bare ikke holde ham, eller gæster kan heller ikke holde ham, man kan tage ham op på skødet og ae ham, men de andre kaniner jeg har haft har bare ikke haft problemer med at blive holdt. Jeg vil bare høre om der var noget jeg kunne gøre, mange tak for jeres svar! smiley

Kommentér på:
Holdt og båret

Annonce