{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

kan jeg få den i en størrelse large? (rotte) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, efter at have været ivrig rotte ejer i mange år stiller jeg mig selv, og jer, spørgsmålet, kan jeg få den i en størrelse større? jeg er ikke interesseret i en gambiansk kæmperotte, men findes der en afart af almindelig tamrotte, med gener for at blive lidt større end normen? og har de et navn, eller kender du en opdrætter, der har fremelsket generne til lidt størrelse, på de kære små kræ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg få den i en størrelse large? (rotte)
  • #1   27. maj 2013 Dumbo rotte. vil jeg tro det hedder.

Kender dsv. ikke nogen opdrættere. smiley

• #2   27. maj 2013 En dumbo har samme størrelse som andre tamrotter - ørerne er den eneste forskel smiley

De fleste seriøse opdrættere går efter en sund god størrelse på dyrene. Det betyder at man ikke avler på de mindste eller skravlede, men heller ikke på de ekstremt fede. Flere af de linjer jeg har arbejdet med, har gode store størrelser.
    Forældrenes størrelser og linjerne bag giver en god indikation for hvor store ungerne vil blive.

Kan se du har / har haft rotter før, så går ud fra du i hvert fald har / anskaffer dig mindst 2 smiley Led hos en opdrætter med sunde linjer. Og gå efter hanner, som generelt er dobbelt så store som hunner. Min største han vejede 882 g., da han var størst smiley Men ellers ligger de gerne på 600-700 g, de store hanner smiley

Men altså - det er ingen afart. Det er stadig Rattus Norvegicus smiley

Kommentér på:
kan jeg få den i en størrelse large? (rotte)

Annonce