668 visninger
|
Oprettet:
Stresset og bange ved løft? {{forumTopicSubject}}
Min kaninunge (ca 12 uger) er stadig ikke glad for at bliver løftet. Nogle gange spræller hun helt vildt, andre gange kan jeg tage hende ind til mig, men så er det som om hun går i panik og spræller helt vildt. Bagefter ligner det at hun ryster meget..
Hun skulle jo helst blive bedre til at blive løftet, fordi jeg skal jo klippe negle, tjekke tænder osv.
Jeg løfter hende op under maven og støtter derefter hendes bagpart, og tager hende ind til mig. Hun går mere i panik hvis jeg ikke tager hende ind..
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 102
Det skal nok blive bedre:)
maj 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 37 Svar: 409
Men det ER også en mulighed, at hun simpelthen bare ikke kan lide det. Min dværgvædderhan er heller ikke super vild med at blive løftet... ikke så panisk som din lyder, men han viser tydeligt, at det IKKE er hans favorit, selv om han ellers på alle andre måder er en super sød og tillidsfuld kanin. Så det har jeg valgt at respektere i det omfang, jeg kan. Jeg har lært ham selv at hoppe ind og ud af sit bur, og så er det kun løbegården, jeg skal løfte ham over, når vi skal udenfor og gå tur i selen eller ind igen.
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 70 Svar: 360
Det er bare lidt irriterende at blive revet til blods fordi hun bare går i panik :S
- Jeg vil prøve at hente en mælkebøtte og give hende næste gang
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 70 Svar: 360
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
Jørgen
Stresset og bange ved løft?