{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Nytår og udekanin? :s {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en udekanin, som står i vores cykelskur. Han vil stadig kunne høre de høje brag når han står der.

Mit dillemma er så om jeg skal rykke ham, jeg kan ikek rykke hans bur. Så hvis jeg skulle rykke ham ud i garagens hvor han ikke ville kunne høre bragene så højt så bliver det uden bur i et lille hjørne med en papkasse og en masse håndklæder han kan putte sig i... Men vil han blive for stresset over flytningen?

Hvad er bedst, at lade ham stå og risikere at han bliver bange for bragene, men så er han jo i sit vante miljø og sin hule med halm, eller skal jeg rykke ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytår og udekanin? :s
  • #1   31. dec 2010 Lad ham stå, læg evt. et tæppe over buret og giv noget grønt / andet lækkert at spise, hvis det bliver slemt smiley

• #3   31. dec 2010 Og hvis det bliver alt for slemt, kan du jo rykke ham smiley

• #4   31. dec 2010 Nogle kaniner har let ved at blive skræmt og nytårs brag kan være nok så skræmmende. -Men han vil nok ogå blive bange, hvis du flytter ham væk fra sit bur. Det bedste ville være, hvis du kunne flytte buret væk fra larmen, men det er jo ikke så let.

Jeg har selv en indekanin,der bare ikke kan lide de brag og lysglimt og stamper helt vildt. Men vi har fundet ud af at mørke hjælper. Så vi har tæppe om hendes bur og så kan hun høre os så føler hun sig tryg. Min anden kanin er helt modsat og vil helst sidde/ ligge i vinduet og følge med og laver babautspring ind i mellem, men er elllers ret afslappet. Lidt pudsigt.

• #5   31. dec 2010 Mine har altid være fuldkommen ligeglade (de fleste af dem) - jeg ved ikke med Topsy endnu, da jeg fik ham i år.
    Det er dog ikke særlig slemt for mine, da de har underjordiske huler at gå ned i.

• #6   31. dec 2010 Problemet er bare at jeg ikke er hjemme, jeg skal til en helt anden by. Så det er min mor der skal bedømme om han er bange .. Men prøver at lade ham stå også må min mor kigge til ham jævnligt i løbet af aftenen. Han Han har jo sin hule fyldt med halm som han kan gemme sig i.

• #7   31. dec 2010 Lad ham stå der hvor han står smiley
    Giv ham en masse halm, og eventuelt lidt lækkert at spise lige inden det rigtigt begynder ved dig smiley Og læg et tæppe over buret, enten halv delen eller det hele smiley
    Hvis du er hjemme, så kig med jævne mellemrum til ham smiley Eventuelt hver time eller hver anden alt efter hvordan han tager det smiley

Vores står helt udenfor, og de bliver bare stående der hvor de står smiley
    De har fået en masse halm, og andet lækkert, og får foder om et par timer, ellers kigger vi bare til dem et par gange, da vi heldigvis er hjemme smiley

Nogle af vores bliver også rigtig bange, og i år har vi en hel masse som ik har prøvet det før. og vi har en del nervøse kaniner. Da vi har i alt 23 kaniner, gider vi ik flytte dem, for hvor skal vi stille dem henne ? Derfor bliver de hvor de er, og hele tiden er og er mest trykke smiley

Kommentér på:
Nytår og udekanin? :s

Annonce