556 visninger
|
Oprettet:
Nytår og udekanin? :s {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en udekanin, som står i vores cykelskur. Han vil stadig kunne høre de høje brag når han står der.
Mit dillemma er så om jeg skal rykke ham, jeg kan ikek rykke hans bur. Så hvis jeg skulle rykke ham ud i garagens hvor han ikke ville kunne høre bragene så højt så bliver det uden bur i et lille hjørne med en papkasse og en masse håndklæder han kan putte sig i... Men vil han blive for stresset over flytningen?
Hvad er bedst, at lade ham stå og risikere at han bliver bange for bragene, men så er han jo i sit vante miljø og sin hule med halm, eller skal jeg rykke ham?
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 171
Jeg har selv en indekanin,der bare ikke kan lide de brag og lysglimt og stamper helt vildt. Men vi har fundet ud af at mørke hjælper. Så vi har tæppe om hendes bur og så kan hun høre os så føler hun sig tryg. Min anden kanin er helt modsat og vil helst sidde/ ligge i vinduet og følge med og laver babautspring ind i mellem, men er elllers ret afslappet. Lidt pudsigt.
apr 2010
Følger: 40 Følgere: 36 Gnavere: 11 Emner: 10 Svar: 496
Det er dog ikke særlig slemt for mine, da de har underjordiske huler at gå ned i.
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 89
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
Giv ham en masse halm, og eventuelt lidt lækkert at spise lige inden det rigtigt begynder ved dig
Hvis du er hjemme, så kig med jævne mellemrum til ham
Vores står helt udenfor, og de bliver bare stående der hvor de står
De har fået en masse halm, og andet lækkert, og får foder om et par timer, ellers kigger vi bare til dem et par gange, da vi heldigvis er hjemme
Nogle af vores bliver også rigtig bange, og i år har vi en hel masse som ik har prøvet det før. og vi har en del nervøse kaniner. Da vi har i alt 23 kaniner, gider vi ik flytte dem, for hvor skal vi stille dem henne ? Derfor bliver de hvor de er, og hele tiden er og er mest trykke
Nytår og udekanin? :s