{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.237 visninger | Oprettet:

Line W
Line W
Tilmeldt:
8. maj 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132

Udendørs kaninbur + løbegård {{forumTopicSubject}}

Jeg vil godt købe et udendørs kaninbur og en løbegård dertil smiley
Det er bare om I vil hjælpe mig og ikke en annonce. smiley

Udendørs buret skal måske være isoleret og det må gerne være i 2 etager. Hvis i 2 etager skal der være rampe.
Det skal opfylde mindstemålene. smiley
Jeg har kigget på mejlskov bure, men de er ikke så billige og så vil jeg gerne have at kaninen skal have et soverum. smiley
Desuden vil jeg gerne have at den har en plastik bakke som man kan trække ud, så tis ikke siver ned i træet. smiley
Jeg synes ikke at der skal være løbegård under da jeg ikke ved om buret kommer til at stå på græs, jord eller fliser. smiley

Løbegården må gerne være så stor som mulig og rimelig høj så kanin kan hoppe lidt hvis den vil. smiley

Håber I kan hjælpe mig smiley


Hvad mangler du hjælp til?
På HandyHand.dk kan du få hjælp til hvad som helst. Du kan nemt og hurtigt oprette en opgave, og få hjælp til at få den løst. Kom i gang med det samme på www.HandyHand.dk
Kommentarer på:  Udendørs kaninbur + løbegård
  • #1   19. maj 2013 Kig evt. her http://www.harald-nyborg.dk/p22923/kaninbur-loebegaard-danpet
    Jeg har to burer og to løbegårde derfra smiley


  • Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #2   19. maj 2013 Jeg vil som skrevet ikke have løbegård under. smiley Men ellers tak.

  • #3   19. maj 2013 Det hører da bestemt ikke til i markedet! Hun spørger til råds!

  • #4   19. maj 2013 Løbegården fra Harald Nyborg har jeg også selv og er godt tilfreds. Fik løbegård til billige penge.
    Men buret er efter min smag for lille.


  • #5   19. maj 2013 Vi har lavet vores løbegårde selv, det er det bedste vi har gjort for vores kaniner

    profilbillede
  • Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #6   19. maj 2013 Har rettet i teksten, da den før kunne forstås som en annonce smiley

    LGF-kaniner @ Er det denne du har ? Og har du sat dem sammen så løbegården bliver større? smiley
    http://www.harald-nyborg.dk/p2924/lux-loebegaard-danpet

    Skovhytten @ Er det meget dyrt at lave den selv ? smiley Og hvad tror du det vil koste for cirka en mellemstor løbegård ? smiley


  • #7   19. maj 2013 Ja det er sådan to jeg har smiley

    Nej jeg bruger dem hver for dig smiley


  • #8   19. maj 2013 Tak Tine jeg er også super glad for dem. Nu er jeg jo en af de der mærkelige mennesker, som har 3 - 4 hunner til at gå sammen. For enden af løbegårderne er der et lækkert stor bur/hule som de elsker at sove i. Det er utrolig dejligt at se mine meget rolige hunner hygge sig sammen, sove sammen, de putter virkelig ind til hinanden smiley Jeg tror at på min hjemmeside, er der stadig billeder af løbegårdene, bare lidt tættere på. smiley

  • Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #9   19. maj 2013 LGF-kaniner @ Okay. Kan man sætte 2 løbegårde sammen? Og hvad vil være bedst 1 eller 2 ? smiley

    Tine N @ Jeg synes at næsten alle er slidt, og hvis ikke opfylder de ikke de krav jeg har smiley
    Desuden vil jeg ikke have et bur der fylder hele haven. Det tror jeg ikke min mor vil blive glad for. smiley


  • #10   19. maj 2013 Til Line: Hvis det hele skal være nyt, ja så koster det. Men man kan nemt finde det brugt smiley vi har lagt fliser i bunden, så sliber de deres negle, nemt at gøre rent, jeg fejer der hver dag. Til Tine: vi bor også på landet, vi har aldrig haft problemer med ræve,hunde,katte. osv Ps prøv at gå ind på min hjemmeside, se under kanindating smiley se lige de to fede basser som er blevet parret smiley

  • Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #11   19. maj 2013 Skovhytten @ Det er bare tit at jeg ser tingene er meget dårlig i stand. Og jeg gider ikke købe noget hvis det går skild af når man løfter det smiley
    Det lyder som en god ide det med fliserne. Man kan vel vare lave 1/2 flise og 1/2 græs, eller måske 1/3 fliser. smiley

    Hvad er bedst en løbegård der er placeret et sted kun eller et der bliver flyttet rundt ? smiley


  • #12   19. maj 2013 Jeg har to løbegårde, bruger dem hver for sig smiley

  • Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #13   19. maj 2013 LGF-kaniner @ Okay. Det kan bare være jeg kun skal have en så. smiley

  • Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #14   20. maj 2013 LGF-kaniner @ Du ville ikke evt. Tage et billede af det så jeg kan se hvor stort det er i virkeligheden i forhold til det på hjemmesiden. smiley :)

    (til alle) MEN eller har jeg fundet ud af det er den løbegård fra Harald Nyborg jeg vil købe. smiley
    Men hvad så med bur? Det er lidt vigtigere.… smiley
    Vil I hjælpe mig ? smiley


Kommentér på:
Udendørs kaninbur + løbegård

Annonce