{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.468 visninger | Oprettet:

Udendørs kaninbur {{forumTopicSubject}}

Hej, er der mon nogen som har erfaring med dette udendørs kaninbur https://www.megapetshop.dk/shop/udendoers-kaninbur-pernille-24695p.html

Jeg har planer om at anskaffe mig to kaniner, og jeg ved, at de skal have hvert deres bur.

Kan to hanner i øvrigt gå sammen i en løbegård uden at komme op at slås? Eller bror og søster uden at parre sig?
På forhånd tak for jeres gode råd.
Hilsen Anna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udendørs kaninbur
  • #1   23. feb 2019 Principielt skal to hanner ikke gå sammen på noget tidspunkt over 8 uger. To hanner vil efter kønsmodning, som kan komme tidligt, begynde at slås. Når to hanner slås, går de efter kuglerne, og de kan kastrere hinanden og den ene eller begge kan dø af blodtab. To hunner vil også bide hinanden i de ydre kønsorganer, det ses bare ikke så nemt, før man vender kaninerne om. Altså 1 kanin - et bur, 2 kaniner - 2 bure osv.
    Det bur, du viser, har nogle mangler.
    Hvis en ræv eller en hund kommer tæt på lukkeren, kan den med en pote eller en snude dreje pinden rundt og åbne buret. Det kan evt. ordnes med en bedre lukker.
    Låget kan blæse op i kraftig vind eller storm. Det har jeg hørt om, ar nogle har oplevet.
    Endvidere bør der komme et større tag over, så der ikke kommer slagregn ind i buret
    Prøv at se dig om efter noget andet. Hvis du har nogen i familien, der kan bygge noget, så prøv at få dem til det.
    På min hjemmeside kan du se byggevejledning til et bedre bur. Hvis det står helt ude, skal der dog også et større tag på.
    www.kaninhop.dk ---> se under Buret


  • #2   24. feb 2019 kig herinde det er billiger https://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/udendoers_bure

  • Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   10. maj 2020 Hej,
    Anna det er godt nok et fint kaninbur. Fik du det købt?
    Jeg og mine 2 drenge har aftalt de må få en kanin hver. Og de vil selvfølgelig begge to have en han kanin. Og vi har tanker om at købe to fransk vædder kaniner.

    Og skal selvfølgelig have et stort kaninbur til haven. Som skal være stort nok til det kan rumme dem begge to uden de river hovederne af hinanden osv.

    Men er Rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Ja der findes jo så mange fine. Men udseendet er nok ikke det man skal kigge mest efter når man skal have et kaninbur eller hvad tænker i?

    Jeg har f.eks. fundet denne side:
    https://jha-kaniner.dk/kanin-tilbehoer/#Kaninbur

    Hvor jeg rigtig gerne ville købe varen Udendørs Kaninbur Classic - 122x76x110cm - Grøn & Hvid

    Men ja det koster lidt. Men tænker også de skal have det godt de to "små" puds. Men er det overkill til sådanne 2 fransk vædder kaniner?


Kommentér på:
Udendørs kaninbur

Annonce