{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

hjæælp, er meget nervøs {{forumTopicSubject}}

hey jeg er skide meget nervøs, min lille mebse skal ha unger og vi er på den 31 dag idag, og hun har ikke plukket sig endnu og ved heller ikke helt om hun har bygget rede for hun graver konstant og det har hun gjord meget de sidste ca 10 dage. man høre jo så meget om alt mulig som kan gå galt så kaninen i sidste ende dør. håber i kanhjælpe og måske haren ide om hva der lige sker, så jeg kan slippe lidtaf med nervøsiteten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjæælp, er meget nervøs
  • #1   9. jun 2010 Er hun kun blevet parret den ene gang eller flere dage i træk? For så kan det først er lykkedes ved en af de sidste parringer.
    Kan du mærke liv, når hun holder forsigtigt rundt om hendes mave? Og kan du mærke hendes dievorter mere tydeligt?

• #2   9. jun 2010 hun blev paret 2 gange samme aften hvor han "besvimede" begge gange og ja kunne mærke liv igår og her til morgen, hun bliver ret sur og vl bide når jeg røre hende på maven så måtte lige holde hendes hoved forsigtigt imens og ja kan tydeligt mærke dievorterne.

• #3   9. jun 2010 Så er det nu nok lige oppe over smiley Jeg ville give hende lidt ekstra halm til at bygge en god rede af, ekstra god mad og så en masse ro, og så se om ikk der er unger i aften eller imorgen tidlig smiley
    Ellers prøv at ringe til din dyrlæge og hør hvad de siger smiley

• #4   9. jun 2010 Hov hvor gammel er hun? Kan se der står i hendes profil, at hun er fra 2010 og så kan hun da umuligt være de 8 måneder, en kanin bør være før det er forsvarligt at få unger? :s
    I så fald ville jeg nu nok også være noget mere bekymret, men der må vi nok have nogle med mere erfaring på banen..

• #5   9. jun 2010 men er det rigtig at nogle kaniner først plukker sig et par timer før ? kan støj fra andre dyr stresse hende ? vi har et jordegern i samme rym som larmer lidt når han løber i hjulet.

• #6   9. jun 2010 ja der behøver ikke at gå præcis 31 dage.

• #7   9. jun 2010 ja hun er fra januar, det var også en upser, det er også en af grundene til jeg er så nervøs, min kæreste og kammrat synes lige mebse og balder skulle mødes og så hovsa.

• #9   9. jun 2010 ^ det spørger jeg også om

• #10   9. jun 2010 hun er 6 mdr nu regner faktisk med hun er mere for hun var faktisk pænt stor af en 8 ugers kanin at være, hun er fra endyrhandel. hun var gået ind i sin køns modning for 1 mdr siden for hun havde ændret adfærd fuldstændig. men som sagt det var slet ikke meningen hun skulle pares. men sket er sket ogku ikke gøres om. er ret sikker på der er noget i hende da hun er blevet tykkere, dievorterne er vokset meget. og for et par uger siden sad jeg med en meget gravid kat hvor jeg ku mærke killingerne bevæge sig og det føltes på samme måde som mebses mave da jeg følte på den igår aftes og i morges.

• #12   9. jun 2010 som jeg skrev længere oppe så syntes min kæreste og en kammerat at det lige ku være sjovt at balder og mebse mødtes.

• #14   9. jun 2010 hvorfor var de så sammen to gange?

• #15   9. jun 2010 det fortalte de mig da jeg kom igen, hvor jeg spurgte ind til hva der var sket

• #17   9. jun 2010 Er du gal, hvor var min kæreste blevet sendt ud på altanen og sove den aften...!

• #18   9. jun 2010 arh det var nok bedre jeg havde smidt ham ud i opgengen. nå men nok om det.
    til alle der har fulgt det her emne iløbet af dagen, mebse er ved at plukke sig nu og har lavet en fin rede på præcis det sted jeg regnede med hun ville lave det, så alt går indtil vidre godt. tak for hjælpen smiley

• #19   9. jun 2010 Jeg har ændret overskriften, kunne desværre ikke ændre i dit indlæg, brug venligst et ordneligt sprog fremover

• #20   9. jun 2010 hey alle sammen mebse fødte kl. ca. 19.00, 6 unger, 5 der ligner balder meget og 1 der var lys som mebse, men den var død. alle de 5 andre har det fint og mebse selv klarede det SÅ flot, er super stolt af hende. tusind tak for idag til jer alle.

Kommentér på:
hjæælp, er meget nervøs

Annonce