{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.065 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål om marsvin. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har nogle spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med:

1: Mit ældste marsvin har fået noget hvidt noget på det ene øre. Under begge øre er der faldet noget pels af og jeg mistænker det lidt for at være pels mider smiley Har fået tid til dyrlæge i næste uge. Sætter et billed ind af det - har i nogen ide om hvad det kan være?

2: For ca. to måneder siden købte jeg mine to(og første) marsvin. De er to hanner på ca. 6 og 10 måneder. De har aldrig lægget og puttet, men mest siddet i vær deres hjørne. For to-tre uger siden begyndte de at slås og jeg skilte dem ad. Købte et meget stort bur(150x70)og har delt det i to med tremmerne fra mit gamle bur, der var 100x50. De kan så stadig se, lugte og snakke med hinanden. I starten kunne de godt finde på at skændes, men nu sidder de bare og snakker og ser ud til at nyde hinandens selskab... De er dog blevet en del mere tamme og glade efter jeg skilte dem ad. Men jeg ved bare ikke om jeg skal sætte dem sammen igen? Jeg kan jo prøve at sætte dem sammen i deres løbegård først hvis det er. Og nu har de jo to af hver ting og et bur der er meget større. Synes i jeg skal prøve? For jeg ville jo helst have marsvin der kunne gå sammen.
Og hvis ikke, burde jeg så skille mig af med det ene og kasterere det andet og få en dame til den? Spurgte om det samme i et ældre forum jeg havde, men fik ikke så mange svar. Så jeg håber virkelig i kan hjælpe mig! smiley

Tak på forhånd (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål om marsvin.
Kommentér på:
2 spørgsmål om marsvin.

Annonce