{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang tid? (Kanin)
  • #1   20. mar 2013 Det er forskelligt fra kanin til kanin, jeg anbefaler normalt en uges tid smiley Nogle kan klare sig med f.eks. 3 dage i buret, andre har behov for 14 dage.

• #3   21. mar 2013 Tak for oplysningen:-)

• #4   21. mar 2013 Ville de la Vallée - Det er en fin teori, men den holder altså ikke altid i praksis smiley Jeg har måtte tage en unge retur fordi den angreb familien, og her var altså tale om en 14 uger gammel hanunge. Det er IKKE normalt. Min dyrlæge (som også har avlet kaniner i over 60 år) sagde at det skyldtes, at de ikke havde givet ham ro de første par dage. Det er ikke nemt for en kanin at flytte til et nyt hjem, det kan være ekstremt stressende. Det skal lige siges at ungen (som ikke just er en unge længere) bor her endnu og aldrig har angrebet mig, han fik den ro han havde behov for da han kom tilbage.

• #6   21. mar 2013 I tilfældet med Willy, var han hentet som 8-ugers, så man vil jo mene at han havde haft noget tid til at vende sig til familien smiley Jeg har ikke lyst til at peje fingre af nogen, men jeg kan naturligvis ikke vide, hvordan han er blevet behandlet. Uanset hvad føles det som at løbe ind i en mur, når man som mig bruger utrolig meget tid på at guide købere. Kaniner er meget forskellige, og det er jo altid svært at sige noget generelt, men man kan blive utrolig frustreret over folk, der tilsyneladende ikke kan læse dyrets signaler - for det er jo det, det hele i bund og grund handler om smiley

• #8   21. mar 2013 Ja, jeg er bestemt ikke i tvivl om at det var godt at han kom hjem igen smiley han har på ingen måde lavet udfald imod mig, og jeg har altså haft ham i over et år nu - så mon ikke de var lidt hårde ved ham, for han er jordens dejligste basse smiley

Kommentér på:
Hvor lang tid? (Kanin)

Annonce