{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

per J
per J
Tilmeldt:
5. feb 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

hvor lang tid {{forumTopicSubject}}

hej er der en som kan fortælle mig hvor lang tid min hannen og hunnen kanin skal gå sammen, har læst at det ville være godt natten over? min ene hun lyder sur hver gang hun er sammen med hannen grynter og stamper MVH per


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor lang tid
  • #1   12. feb 2014 Går ud fra du snakker om kaniner? - ville være relevant at skrive..

  • per J
    per J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   12. feb 2014 jep selvfølgelig det havde jeg glemt det er kaniner

  • #3   12. feb 2014 Hej Per

    Det ultimative ville være omkring 20 sekunder, for det tager ikke meget længere smiley

    Når hunnen grynter og stamper kan det tyde på, at hun endnu ikke er i brunst - Det er osse lige tidligt nok på foråret, men ikke umuligt.

    Du kan lade dem gå sammen natten over, men jeg ville personligt foretrække at overvære hele seancen, specielt når hunnen optræder som du beskriver, for stemningen kan hurtigt vende og ende med en slåskamp - Og det ville jo immervæk være synd for hannen! smiley

    Du kan i stedet sætte dem sammen flere gange dagligt i korte perioder, eventuelt over flere dage, imens du holder øje smiley

    Held og lykke med avlssæsonen smiley


  • per J
    per J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   12. feb 2014 mange tak for svaret måske jeg skal vente en mdr. mere?

  • #5   12. feb 2014 Jaeh, hvis du ikke har travlt/skal bruge ungerne hurtigt, så er der større chance for succes når varmen og lyset kommer.

    Du kan løbende tjekke hunnens kønsorganer, farven afslører om hun er i brunst. Den normale farve er noget alá en lys laksefarve, under brunsten bliver de mørkere, over i lys 'pink' til rødviolet smiley


Kommentér på:
hvor lang tid

Annonce