{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Marsvin / Rovdyr? {{forumTopicSubject}}

Min grisepige Fifi på et års tid, har i mandags været til dyrlægen med et stort dybt sår på bagparten og dyrlægen har svært ved at finde ud af hvad der kan være sket.

Hun er behandlet mod mider, selvom hun ikke synes det minder om det og hun skal til dyrlægen igen her den 14.

Fifi har en burveninde der hedder Viola, som der er fra den 10. december sidste år. Viola er meget flittig med sine tænder og sætter dem gerne i dig, hvis du stikker dem frem, men kun for lige at undersøge om det kan være noget spiseligt.

Nu er mit spørgsmål om det kan være den lille gris der har bidt i Fifi?
Jeg har jo erfaret at marsvin åbentbart godt kan finde på at spise eventuelle døde grise, for at fjerne det der kan lokke rovdyr til, men altså Fifi er jo ikke død.

Der er umiddelbart intet i buret jeg kan se hun kan ha revet sig på og/eller gnubbet sig op af, der kan forudsage sådanne et hul.

Nogen der har haft grise med Sellnicksmider, der kan fortælle hvordan de oplevede det?

Nå men er lidt spændt på hvad dyrlægen siger til hende her den 14. og hvordan det går, når de igen bliver lukket sammen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin / Rovdyr?
Kommentér på:
Marsvin / Rovdyr?

Annonce