{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hankanin hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...

Jeg har en super dejlig, skøn, smuk, rolig, kælen og tam hankanin. Han har altid været rigtig kælen og elsket alt hvad der hedder opmærksomhed...

Han bor i et stort udendørsbur! Lige ved siden af hans bur bor min hunkanin Cirkeline.

Her på det sidste syntes jeg han er blevet lidt dominerende når jeg skal rense hans bur, tage ham ud eller andet. Ikke at han er aggressiv, utam, bider, bange, skræmt eller andet. Han virker bare som han vil bestemme lidt og dominere.

Jeg plejer altid at kæle med ham hver dag. Igår da jeg sad og nussede ham i buret kløede jeg ham så på bagdelen;-) Da jeg gjorde det begyndte han at slikke på min hånd og sige nogle sjove lyde. Jeg tænkte først at der måtte være noget der gjorde ondt eller den slags, så jeg undersøgte ham dernede omkring.

Jeg opdagede at der var lidt filtret pels ved halen, så dette ordnede jeg lige. Jeg begyndte at klø ham igen. Ligeså snart jeg nærmede mig hans hale, begyndte han at slikke på min hånd og sige de der lyde.

Jeg kom så til at tænke på om det kunne være fordi min hunkanin er i brunst, og han så syntes det er dejligt at blive kløet dernede omkring....?

Jeg har nemlig læst at når kaniner slikker på et menneske, kan det betyde at de syntes noget er dejligt:-)

Det kunne jo også sagtens hænge sammen med at han virker lidt dominerende.

Jeg tænker at det måske er fordi han gerne vil vise sig på en måde?

Jeg har intet problem med at han er som han er lige nu, da han stadig er super flink, rolig, kælen og tam. Jeg ville bare gerne høre om der er nogle der evt. har erfaringer med dette?:-)

Hilsen Team Gulerod:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankanin hjælp...
Kommentér på:
Hankanin hjælp...

Annonce