{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.455 visninger | Oprettet:

Klippe teddy kanin {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde, der har klippet en teddy kanin helt ned på grund af knuder/filter i pelsen ? Jeg hentede en lille teddy dreng i går, og jeg må sige, at nu forstår jeg godt, dem der er imod teddykaniner smiley . Hans pels var nærmest en stor tot - han var helt ubehagelig at holde på og han er kun næsten 3 mdr :-(. Jeg kan ikke forstå, han overhovedet kunne bevæge sig !! Vi måtte have gang i vores hundetrimmer, da en saks slet ikke kunne bruges .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippe teddy kanin
  • #1   9. jan 2013 Man skal bare være grundig så kan det sagtens lade sig gøre. Jeg klipper min pelstot i: hovedet, på maven, det værste rundt om kroppen og lidt andre forskellige steder. Hun lider nu ingen nød

• #2   9. jan 2013 Tak - det vil jeg prøve

• #3   9. jan 2013 Jeg tænkte nemlig på dit indlæg, da jeg så ham - den lille stakkel !!! Dem der havde ham, havde fået at vide af avleren, at han bare skulle redes hver 14. dag ....... det er jo helt grotesk !!

• #4   9. jan 2013 Hej Bettina
    Ja der er en verden til forskel på hvor meget teddyerne skal ordnes i deres pels, og jeg har desværre også oplevet et par stykker som var så fulde af knuder at det ikke var til at forstå de stadig kunne bevæge sig.
    Deres hud er så tynd at du skal passe meget på med trimmer, det bedste er at klippe knuden i stykker med en saks og så lade kaninen løsne knuden lidt mere selv, så kan du klippe lidt i knuden igen og lade kaninen ordne igen og til sidst er knuden væk, hvis du klipper det hele på en gang kommer du let til at klippe i huden smiley

held og lykke med projektet....

• #5   9. jan 2013 Sådan var det også med min lille pige da jeg hentede hende! Helt fuld af knuder, tænk at hun kunne beæge sige... smiley
    Det er bare ikke i orden!

• #6   10. jan 2013 Line H - det er helt ok :-). Ja med de knuder han har, er man ikke i tvivl om, at han skal børstes.

Amalie S - det er kun på ryggen og siderne vi har brugt trimmeren, på maven tør vi ikke, så det må blive med saks, og så tror jeg, at han skal indenfor og bo,nu når han nærmest ikke har nogen pels tilbage smiley

Kommentér på:
Klippe teddy kanin

Annonce