3.455 visninger
|
Oprettet:
Klippe teddy kanin {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde, der har klippet en teddy kanin helt ned på grund af knuder/filter i pelsen ? Jeg hentede en lille teddy dreng i går, og jeg må sige, at nu forstår jeg godt, dem der er imod teddykaniner
. Hans pels var nærmest en stor tot - han var helt ubehagelig at holde på og han er kun næsten 3 mdr :-(. Jeg kan ikke forstå, han overhovedet kunne bevæge sig !! Vi måtte have gang i vores hundetrimmer, da en saks slet ikke kunne bruges .
apr 2010
Følger: 758 Følgere: 744 Gnavere: 6 Emner: 68 Svar: 899
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 16 Svar: 49
jan 2012
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Gnavere: 7 Emner: 6 Svar: 31
Ja der er en verden til forskel på hvor meget teddyerne skal ordnes i deres pels, og jeg har desværre også oplevet et par stykker som var så fulde af knuder at det ikke var til at forstå de stadig kunne bevæge sig.
Deres hud er så tynd at du skal passe meget på med trimmer, det bedste er at klippe knuden i stykker med en saks og så lade kaninen løsne knuden lidt mere selv, så kan du klippe lidt i knuden igen og lade kaninen ordne igen og til sidst er knuden væk, hvis du klipper det hele på en gang kommer du let til at klippe i huden
held og lykke med projektet....
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 4 Emner: 70 Svar: 478
Det er bare ikke i orden!
jan 2012
Amalie S - det er kun på ryggen og siderne vi har brugt trimmeren, på maven tør vi ikke, så det må blive med saks, og så tror jeg, at han skal indenfor og bo,nu når han nærmest ikke har nogen pels tilbage
Klippe teddy kanin