{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

Kanin lægger hovedet ned {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg ville lige høre jer om noget.
Min hermelin kanin er begyndt at lave noget sjovt her på det sidste.
For det meste sker det hvis hun lige er vågnet og klør hende bag ørene, eller hvis man bare klør hende bag ørerne et stykke tid, hvor hun ikke er alt for nysgerrig. Det er derfor det er ekstra nemt når hun lige er vågnet og ikke helt i hopla-mode.
Men ja, så ligger hun sig ned og så placerer hovedet ned mod gulvet og skærer tænder rigtig meget på de tidspunkter.
Jeg er lidt i tvivl om det er fordi hun synes det bare er rart og bare nyder det, eller fordi hun måske er bange eller noget ? For det ligner jo sådan lidt en "Jeg overgiver mig" ting. Men vi gør intet udover at klø hende bag ørerne. Hun gør ingen modstand, men ligger bare helt stille, uden at bevæge sig, mens hun skærer tænder.

Så er det noget der bare er ren hygge, eller kan det være noget andet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin lægger hovedet ned
  • #1   3. jan 2013 Det lyder som hun nyder det smiley

  • #2   3. jan 2013 Det gør mine franske også. Hannen ved jeg det er fordi han nyder det, for han ligger sig gerne lige så lang han er samtidig og synes livet fedt !

    Men min franske hun gør det også, men på en mere usikker måde. Hun putter sig mere og ryster også lidt hvis hun er ude af buret. Har været lidt usikker på om jeg skulle lade hunnen være, netop fordi jeg var i tvivl om rædselslagen, men vi nusser mere og mere nu, dog i hendes tempo.
    Skal lige siges at hunnen har jeg fået fra voksen. Derfor har hun skulle vænnes til nået helt andet, blive tryg her og vende sig til os, hvor lyde og vores lugte .


  • #3   3. jan 2013 Ja det lyder som om at de skære tænder.
    Men de gør de faktisk ikke:)
    Det er deres kæbe, og de gør det fordi de syns det er dejligt:D
    Du må endelig ikke tro at den er bange eller ikke kan lide det.
    For den syns det er sååå skønt:D
    Du har lige fundet dens punkt, dejligt:D


Kommentér på:
Kanin lægger hovedet ned

Annonce