1.682 visninger
|
Oprettet:
kaninpension {{forumTopicSubject}}
Til sommer skal vi næsten 4 uger til USA
er der nogen som kender en god kaninpension som passer indekaniner. pensionen skal ligge i københavnsområdet og gerne på vestegnen men alt indenfor en times kørsel med trailer er ok for os også selvom man kun må køre 80 km på motorvejen
jul 2011
Følger: 85 Følgere: 105 Gnavere: 7 Emner: 16 Svar: 297
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
Nu er du så heldig at det er om sommeren du skal have passet din kanin/kaniner.
Så de kan teknisk set sagtens stå ude, så længe burene er forsvarligt overdækket mod regn og blæst.
Jeg har selv haft passet indekaniner i min udendørs stald og det led de ingen skade af - tværtimod, de var mere aktive efter opholdet og nød godt af den smule solskin vi fik i sommers
Held og lykke med at finde pasning
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 34 Svar: 181
ellers private hvis det ikke er så mange kaniner i har.
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
han er i pension lige nu hvor vi i dag er kommet hjem fra Tyskland.
1. feriedag fik vi at vide at Nico havde hvæset og sprunget op ad trappen i hans bur i 2 etager og bidt sig fast i håndryggen på vores kanin passer som måtte ryste ham af.
Nico blev kastreret fordi han var bur territorial og efter dette er det gået bedre dog kan han godt finde på at bide når man roder i hans bur men mest faktisk kun med markering med lukket mund og en brummelyd eller et lille nap.
Vi skal hente ham imorgen og jeg må se om jeg kan få ham over i transportkassen for hans 2 etagers bur gør at jeg ikke kan nå ham hvis han ikke er foran skydedøren.
Håber han falder til ro igen for ellers så bør jeg vel overveje aflivning men det vil knuse både mit og min 11 årige datters hjerter.
Jeg har nu hørt om et sted der hedder Bonny santuary og de vil gerne tage ham og observere ham i den periode de har ham og dem vælger jeg også selvom de bor på Falster og altså langt væk fra Vallensbæk
sep 2012
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Gnavere: 22 Emner: 12 Svar: 182
sep 2012
kaninpension