{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

kaninpension {{forumTopicSubject}}

Nytåret over der skal jeg sætte min inde-kanin på pension men på pensionen kan man ikke tage sit eget bur med, men kaninen skal bo i et af deres bure på et værelse hvor der er mulighed for at han kan komme ud af buret men jeg er nervøs for om min kanin vil blive ked af det da han både er et nyt sted og ikke i hans eget bur.
hvad ville i gøre ?
Der er ikke så mange pensioner for inde-kaniner og slet ikke i udkanten af København.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kaninpension
  • #1   20. okt 2012 Er der ikke mulighed for at du kan køre den på landet :] hos nogle af dine venner eller bekendte ? smiley
    Så har den sit eget bur og egen lugt med sig ;D så tror jeg det ville hjælpe lidt på det.
    Men hvis der ikke er mulighed for det, synes jeg du skal tage den på pension.. smiley selvom det måske er underligt for den at komme et nyt sted hen, men det er ikke i så lang tid igen.. eller hvad? :]

• #2   20. okt 2012 det er ikke lang tid nytåret over kun fra den 27 eller 28 december til 1 januar
    men til sommer er det 3-4 uger for vi skal til USA
    Men har fundet en pension hvor man kan have eget bur med nu skal vi bare finde en løsning for vores kanin har et tungt bur af træ og i 2 etager.

• #3   20. okt 2012 Kan du ikke købe et bur til indendørs brug, så er det ikke tungt at have med smiley også derved nemmere at fragte rundt omkring :]

Kommentér på:
kaninpension

Annonce