{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

hun graver konstant. {{forumTopicSubject}}

hey jeg har en hun kanin som venter unger omkring 9-14 juni. hun har aldrig haft unger før. hun er ret ung.

men hun har fået en mega dårlig vane, hun graver konstant i tidsrummet mellem 22.00-08.00.
det ødelægger total min nattesøvn fordi hun står lige uden for mit vindue. jeg blir seriøst vanvittig af hende.

hved kan jeg gøre ved det ? og hvorfor mon hun gør det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun graver konstant.
  • #1   31. maj 2010 meget ung. ca. 6 md regner jeg med

• #2   31. maj 2010 det var heller ikke meningen det sku være nu, menmin kæreste og en kammerat synes lige det ku være hyggeligt at mebse og balder fik lov at snakkesammen for alvor. var heller ikke helt sikker på om det lykkeds hende at blive drægtig, men hun er ved at blive lidt tyk, og digevorterne er vokset, så det tyde stærkt på det.
    harlige nu været ude at give hende hø, har lagt lidt mærke tl at det der grave noget foregår når hun mener hun mangler halm eller hø, kan det passe ?

• #3   31. maj 2010 hun har en pind hun gidder bare ikke at gnave i den mere. hun gnaver af og til i buret, hun har også af og til hendes aktivitets bold, men tør ikke at give hende for mangeaf de drops for er bange for dt måskekan skade de små inden i. hun får altid meget hø og halm, hun ædder helt vildt, hendes appetit har aldrig fejlet noget, ved så ikke lige om kaniner er som mennesker at når de gravide ædder de mere ?

• #4   31. maj 2010 tja det ku godt være. men som du siger det kan også være det med aktivering, at hun keder sig, hun kommer heller ikke så meget ud mere som hun har været for, jeg vil helst undgå at hun kommer til skade med den mave der.

• #5   31. maj 2010 At være drægtig, er jo ikke en sygdom smiley
    I naturen holder de sig jo heller ikke i ro indtil de har født.

• #6   31. maj 2010 nej men hvis jeg kommer til at klemme hende på maven. det ville jeg ikke kunne bære.

Kommentér på:
hun graver konstant.

Annonce