{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Aflivning af hamster i hjemmet {{forumTopicSubject}}

Hej

Min datter (og jeg) og har 2 det dejlige skinny pigs. Hippo er desværre blevet syg, og har tabt sig meget. Det mest humane ville være, at hjælpe ham ind i skinny pig himlen. Men jeg nægter at hive ham ud af hans trygge omgivelser og ud i kulden, for at blive sendt afsted på hans sidste rejse. Og nej, nej og atter nej. Det har absolut intet med penge at gøre. Han skal aflives mit i en snack. I hans hjem. Hvad tænker Du/I?

Mvh. Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning af hamster i hjemmet
  • #1   13. jan 2022 Er det et Hamster i ejer eller et Marsvin?
    For i overskriften skriver i Hamster, men i teksten skriver i Skinny pigs, og det er altså et Marsvin art der kaldes det. smiley

    Jeg ved ikke om man måske kan finde en dyrelæge som vil tage ud i ens hjem og aflive, bare en tanke. smiley
    Og hvis det er kunne i jo måske finde ud af hvad den fejler, for måske kan det heldbredes og få en chance til i livet. smiley

    Mit eneste tanke er helst en god dyrelæge skal aflive, aldrig gøre det selv, for gør i noget forkert, kan i risikere at dyret lider, hvilket vil være synd for dyret at lide sin sidste skæbne, så hellere ud til en dyrelæge hvor den kan sove ind uden smerte. smiley


Kommentér på:
Aflivning af hamster i hjemmet

Annonce