{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.003 visninger | Oprettet:

Hvor lang tid kan et hamste leve uden vand? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Min kæreste har jo lavet det skønneste skabsbur til mig i sommers. Neders har jeg mad, hø, savsmuld og andre ting til mine dyr, lige ovenover bor mit dværghamster Trille. Hun er altid meget aktiv.

Jeg sidder så i sofaen og ser tv, og ser at Bølle er vågen, også kom jeg i tanke om jeg slet ikke havde set Trille i dag, og spørger så min kæreste om han har set hende, han siger nej, også vil jeg lige se om hun bare lå og sov i sit hus, men hun var der ikke, og vi roder så de nederste rum igennem, som jeg egentlig har haft åben tidligere i dag, fordi jeg har fået noget nyt mad hjem til dem. Hun var faldet ned i rummet med mad, som hun har været nede i før, der ligger lidt mad der nede sådan løst, som er faldet ud af en af poserne, men der er jo ikke noget vand, og faktisk ret lidt luft, da der jo ikke er lavet luft huller til de to nederste rum, så der kommer kun luft ind ved lågen.
Hun har højst sandsynligt været dernede siden i nat, sidst vi så hende var jo da vi gik i seng i går kl. ca. 22.00
Hun er lidt ude af sig selv lige nu, hun har spist da hun kom ind i buret, men har endnu ikke set hende løbe i sit hjul, som hun bruger meget tid i.

Men hvor lang tid kan et dværghamster leve uden vand?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid kan et hamste leve uden vand?
Kommentér på:
Hvor lang tid kan et hamste leve uden vand?

Annonce