{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Mikkel kom forbi :-( (kanin) {{forumTopicSubject}}

Jeg er så ked af det...

Vågnede op i nat ved at hundene begyndte at gø helt vildt og så var der uro i haven..

Anede ikk hvad der foregik, så jeg lukkede bare hundene ud i haven og lagde med det samme mærke til Chiantie's opførsel (den ældste hund) hun gik rundt og peb helt vildt, så skyndte mig at tage sko på og ud i haven..

Til min store skræk ser jeg Bellis's bur står åbent og hun er bare ingen steder at finde.. Går helt i panik og begynder at lede overalt, men uden resultat smiley

Går tilbage og får lukket hendes bur og beslutter mig for at gå ind og prøve at sove igen, kl er nu omkring 5 om morgenen..

Der går max 1time, så er der ballade derude igen... Kaninerne løber rundt i deres bure (de er i hver deres bur) og hundene knurrer og piver...

Jeg rejser mig meget forsigtigt fra sofaen, lister hen til havedøren, hvor jeg forsigtigt skiller persiennerne fra hinanden, så jeg kan kigge ud...

Når at se en skygge ude i haven, øh hvad sker der lige her??

Bliver stående og "skyggen" kommer nu helt hen til havedøren, rejser hovedet og selveste Mikkel står og kigger direkte på mig gennem ruden..

Der går lige et par sekunder, hvor jeg er helt paralyseret at dette tossede væsen der er så tæt på, så hopper "han" op på kaninburenes tag og står så vi er i samme højde, "han" kan nu stå og se direkte på mig..

Så blev jeg gal over hvor fræk "han" egentlig var, først at trænge ind i min have, dernæst bare at stå og glo...

Åbnede persiennen og det fik "ham" ned fra burene, åbnede døren meget voldsomt og råbte højt for at skræmme "ham", dette fik ham til at løbe 3meter væk og så stoppe op og glo på mig igen..

Nu er det nok, så tager sko på og løber ud i haven, med det resultat at han hopper over havehegnet hvor "han" kom fra og så igen, vendte "han" rundt og kiggede på mig, så satte jeg jagten ind på ham og så forsvandt "han"..

Jeg har ikke set "ham" siden, men behøver jeg sige at jeg ikk rigtig fik sovet i nat pga det møgdyr???

Alt dette skete på nogle sekunder, men det føltes bare som lang tid..

Stakkels stakkels Bellis, jeg har igen her idag været ude og lede efter hende, men der er bare intet spor, så er bare knust smiley

R.I.P Bellis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mikkel kom forbi :-( (kanin)
Kommentér på:
Mikkel kom forbi :-( (kanin)

Annonce