{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.717 visninger | Oprettet:

hvordan opdrager man en kanin {{forumTopicSubject}}

jeg har en kanin som har tisset i sofaer og senge så dem får han ikke lov til at komme op i, men nu har han fundet på at tisse og lave pølser et bestemt sted på vores gulvtæppe.
Hvordan lærer man sin kanin at det må han ikke ? haner kastreret for 6 uger siden.
han er nu 4,5 måneder gammel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan opdrager man en kanin
  • #2   4. nov 2012 evt stille bakke, det sted han nu har udvalgt sig. Også hver gang der er et uheld, skal du putte det op i bakken.

• #3   5. nov 2012 Det mærkelige er at han har et toilet i buret og han går selv ind og går på toilettet og han har en kattebakke i stuen som han også bruger hyppigt. Han er ude af buret fra 13.30-21.30 og i dette tidsrum så bruger han bakken og går selv ind på toilettet.Men han hopper op på min datters seng og tisser 3 gange på 5 minuttet og laver 30 pøller igen på de samme 5 minutter. Vi har sat plader på sengen så han ikke kan hoppe derop men men vores sidste problem er så at han tisser og pølser i et lille rum vi har og altid foran en kommode. Han er kastreret så jeg forventede faktisk at han ikke ville mærke territorium af.

• #4   5. nov 2012 Måske der er en special duft i det rum/ved den kommode. Kan du ikke evt lukke det rum af? Hvilke slags strøelse/bundmateriale har han i bakken? Måske han godt kan lide at gøre det på stof, så kunne du evt forsøge med fleece. Og ellers ville jeg nok have en bakke i alle rum han kan komme i, også placere den på de steder han nu har udvalgt sig.

• #5   5. nov 2012 han har carefresh i toilettet i buret og i hele buret i øvrigt og jeg har brugt forskelligt strøelse i kaninbakken og den bruger han flittigt når han er ude.
    Hvor kan jeg købe fleece henne ?
    Vi har gulvtæpper i alle rum men hans hø osv står i det rum hvor han tisser så nu har jeg flyttet det.

Kommentér på:
hvordan opdrager man en kanin

Annonce