1.124 visninger
|
Oprettet:
strøelse til inde-kaniner {{forumTopicSubject}}
Hvad er det rigtige strøelse til en inde-kanin
Jeg har hørt at halm kun er for ude-kaniner da de skal bruge det til at holde varmen ? indtil nu har min kanin gået på carefresh og hø i gitre. men er kommet meget i tvivl. Valgte carefresh fordi jeg har et kanin bur i 2.etager og den nederste skuffe er meget lille og der er simpelthen ikke plads til både strøelse/hamp og halm det er der kun på 1.sal.. skulle aldrig have købt det bur øv.
men jeg kunne jo give ham halm på 1.salen hvis nogen herinde mener at det er meget vigtigt for kaniner.
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 1 Emner: 13 Svar: 149
Men jeg bruger savsmuld, da det er nemmere at holde ren og det holder også lugten væk når man hyppigt gør rent :] Mine kaniner går med Avispapir nede under savsmuldet da de ikke kan lide at glide rundt x] Men halm til huset/hulen er vel fint nok ^^,
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Jeg har både brugt halm, spåner og træpiller. Men det bedste for mig og mine kaniner indenfor er træpillerne. De holder sig nemlig rimeligt inde i buret, hvor halm og spåner er ud over hele mit værelse. Håber du forstod det
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Halm bliver hele buret fyldt op med - men kun om vinteren. Men om sommeren har de intet strøelse i buret.
strøelse til inde-kaniner