{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

strøelse til inde-kaniner {{forumTopicSubject}}

Hvad er det rigtige strøelse til en inde-kanin
Jeg har hørt at halm kun er for ude-kaniner da de skal bruge det til at holde varmen ? indtil nu har min kanin gået på carefresh og hø i gitre. men er kommet meget i tvivl. Valgte carefresh fordi jeg har et kanin bur i 2.etager og den nederste skuffe er meget lille og der er simpelthen ikke plads til både strøelse/hamp og halm det er der kun på 1.sal.. skulle aldrig have købt det bur øv.
men jeg kunne jo give ham halm på 1.salen hvis nogen herinde mener at det er meget vigtigt for kaniner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strøelse til inde-kaniner
  • #1   12. okt 2012 Synes ikke det er nødvendigt med halm til inde kaniner.. eller jo hvis de vil lave en lille hule at gemme sig i :]
    Men jeg bruger savsmuld, da det er nemmere at holde ren og det holder også lugten væk når man hyppigt gør rent :] Mine kaniner går med Avispapir nede under savsmuldet da de ikke kan lide at glide rundt x] Men halm til huset/hulen er vel fint nok ^^,

• #2   12. okt 2012 Kaniner er ikke så sarte. Det vigtigste er bare at underlaget er tørt.
    Jeg har både brugt halm, spåner og træpiller. Men det bedste for mig og mine kaniner indenfor er træpillerne. De holder sig nemlig rimeligt inde i buret, hvor halm og spåner er ud over hele mit værelse. Håber du forstod det smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #3   12. okt 2012 Mine kaniner bruger toiletbakke, så de får bare spåner i bakken og den bliver rengjort hver anden uge (dog oftere hvis de var indekaniner)
    Halm bliver hele buret fyldt op med - men kun om vinteren. Men om sommeren har de intet strøelse i buret. smiley

Kommentér på:
strøelse til inde-kaniner

Annonce