1.010 visninger
|
Oprettet:
Kanin godbidder, evt. opskrift?. seletræning {{forumTopicSubject}}
Jeg vil til at træne Bastian i selen (igen?!) og vil i den forbindelse gerne finde nogen gode godbidder eller en opskrift herpå?
Kender i nogen gode nogen eller hvad bruger i?.
Bastian har før været seletrænet men pga. en uheldig oplevelse er han bange for den nu hvilket er rigtig synd da vi bor i lejlighed og han ellers ikke har mulighed for at komme udenfor.
Har i evt. os nogen gode råd til hvordan jeg kan gøre ham tryg ved selen igen udover tålmodighed og kærlighed;).
jun 2011
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 10 Svar: 58
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 34 Gnavere: 12 Emner: 12 Svar: 313
2. Du skærer den i skiver
Så er der godbidder!
Hehe ej jeg bruger bare kaninpiller, når jeg kliktræner mine. Deres kost er baseret på hø og grønt, så kaninpillerne er godbidder, og de vil gøre alt for en lille pille
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Jeg er ikke klar over hvad der præcis sker, men det kan give symptomer som diarre og forstoppelse (ja to vidt forskellige ting, men man reagere forskelligt alt efter mængde og bakterieflora)
Hold dig til noget naturligt
nov 2011
Følger: 75 Følgere: 72 Gnavere: 1 Emner: 8 Svar: 206
jun 2011
nov 2011
Følger: 75 Følgere: 72 Gnavere: 1 Emner: 8 Svar: 206
jun 2011
De er et STORT hit, jeg startede stille og rolig træningen med at få ham til at stå på bagben hver gang han fik en, hvilket så har resulteret i at hver gang vi står stille derhjemme stiller bastian sig på bagben for at tigge en godbid;)
aug 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 5 Svar: 95
1 skive tørt franskbrød smuldres i en skål. Gulerødder, æbler og brocolli rives og puttes i. 1-2 bananer moses og puttes i. Det hele røres sammen. Tilsæt havregryn indtil dejen kan formes til kugler. Bages i ca 20min ved 200grader.
Kanin godbidder, evt. opskrift?. seletræning