{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

"toilet" til rotter {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop fået 2 små skønne rotter, og jeg er helt grøn.

Jeg har naturligvis læst mig til alt hvad jeg kan ang pasning af dem, men jeg har alligevel lige et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på.

Flere nævner man kan bakketræne rotter, hvilket jo er genialt syntes jeg, men jeg kan ikke finde svar på hvad man bruger i bakken. Kattegrus? eller hvad? samtidig mangler jeg ideer til hvad og hvordan jeg kan lave den?

Jeg har nu et mindre bur til dem, med et par stiger og hylder, men det er kun indtil jeg får indrettet mit gamle papegøje bur med div. legetøj. Jeg fik dem hjem i går og har fri i dag så jeg tænkte at bruge dagen på at finde på ting til deres nye bur.

Jeg tager imod med kyshånd til gode link med ideer til indretning af rotte bure.

Jeg læser mange steder at der er ting som rotter ikke kan tåle, men jeg mangler at finde en fuldstændig liste over hvad det drejer sig om. Jeg kan læse mig frem til citrus, salt og sukker, men derudover er jeg blank


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "toilet" til rotter
  • #1   1. okt 2012 Jeg brugte hemp i bunden af buret og så bøgeflis i toilettet (bare sådan en hjørnebakke). Det er vigtigt at du fjerner alle deres lorte og lægger dem op i toilettet konsekvent indtil de lige forstår den smiley Havde en der forstod det første gang, og andre der aldrig fangede den.

    Mit bur var indrettet med reb de kunne klatre på og så en hulens masse hængekøjer af fleece. Købte bare billige fleecetæpper og klippede ud smiley Vil råde dig til ikke at bruge ting af træ. Det suger for meget.


  • #2   1. okt 2012 På tamrotter.dk findes en liste:

    Tamrotter.dk -> Info-hørnet -> Må få liste


  • #3   1. okt 2012 Mange tak

    Jeg har købt hamp strøelse til bunden, så vil jeg prøve med flis i bakken..
    Jeg har købt et reb med en gynge på, så har jeg stiger og hylder og vil lave noget hen af vejen til dem. Nu skal de i første omgang lige lære at bo i huset


  • #4   1. okt 2012 Kan man bruge kattegrus i deres bakke?

Kommentér på:
"toilet" til rotter

Annonce