{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Søstre sammen eller helt adskilt? {{forumTopicSubject}}

Hej

Den 20. Marts i år fik vi to, små hun kaniner (søstre). De har altid boet sammen udendørs i et kaninhus med to etager, og hver dag (når vejret er tørt) sættes de ud i en fælles løbegård (ca 6 x 1,5 meter). Løbegården har masser af gemmesteder, “klatremuligheder” osv.

Igår så vi den mindre af de to prøve at “humpe” den større, og vi har fundet lidt hår fra den store inde i huset. Så nu har vi opdelt løbegården i to, og gjort det samme i huset. Da jeg opdelte løbegården prøvede begge at bide det tykke stålbur over for at komme ind til hinanden, så jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtige….

Kan de være sammen om dagen når der er mere plads, og så deles op om aftenen inde i det mindre hus? Eller skal de være opdelt hele tiden? Og hvad med om vinteren? Kan de holde varmen når de sover alene udendørs?

Hvis de skal være adskilt hele tiden, bør de nok have hvert sit hus, og så ender det nok med at vi helt skiller os af med den ene… for hvad skulle fordelen (for kaninerne) være ved at være to, når de alligevel ikke må være sammen…?

Tak!

Mvh
Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søstre sammen eller helt adskilt?
Kommentér på:
Søstre sammen eller helt adskilt?

Annonce